DK skriver:
Nååååår det er mange penge, i forhold til at det ligger så tæt på motorvejen! Ihh jeg er glad for at bo i Jylland, he he!
Huset ser pragtfuldt ud, og mht at barnet skal cykle, så skal det jo da ikke ned på motorvejen at cykle? Jeg tror at de fleste børn vænner sig til at cykle alt efter det miljø de bor i, og at når i bor i Kjøvenhavnstrup, så må børnene alligevel vel ikke cykle selv før de er sådan forholdsvis gamle?
Altså til SÅ mange penge må man da kunne finde et andet hus der ligger måske bare 1 km væk fra motorvejen, eller er jeg jyde-naiv nu?
Til sidst vil jeg sige at jeg tror at man vænner sig til "støjen", ligesom vi jyder vænner os til lugten herude på landet, he he!
He he, der er du nok lidt jydenaiv :-D Ha ha.
Det er ikke kun en motorvej. Der er lissom to almindelige to spors veje, under dem, ligger der en motorvej, over dem er der en stor sammenfletning på en bro. Så i alt 10 spor med biler, eller deromkring.
Havde jeg fx. boet her på Vesterbro, med et barn, ville jeg nok lade barnet cykle så snart at det har ok balance. Der er mange der cykler med deres små børn herinde :-)
Ja, det er mange penge, men det er næsten start-pris for en villa af den størrelse, medmindre vi finder noget i en forstad længere væk. Jeg vil gerne kunne cykle ind til byen, på ca 20-30 minutter.
Men det er sjovt at se at vi kan få kæmpestore gårde med flere hektar land, hvis vi fx. flytter til Djursland hvor min kærestes forældre bor. Hi hi.