kliktilbud/baretilbud ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.391 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. november 2010

MarieMor

nogle der har fået mails fra "baretilbud" eller "kliktilbud"?? -eller bare kender dem ?? har fået en million mails om alt mulig jeg har vundet og umiddelbart virker mailen helt ufarlig -bare lidt for godt til at være sandt ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

Zafir

Som udgangspunkt, tror jeg du skal regne med at det er for godt til at være sandt...

Anmeld

16. november 2010

MarieMor

Zafir skriver:

Som udgangspunkt, tror jeg du skal regne med at det er for godt til at være sandt...

det gør jeg bestemt også !! men ville høre om der var andre der havde fået den slags mails

Anmeld

16. november 2010

Zafir

MarieMor skriver:

det gør jeg bestemt også !! men ville høre om der var andre der havde fået den slags mails

Jeg har en spam-mailadresse som er min 'offenlige' mailadresse. Den får ca 30-50 af den slags heeeeeeeeeeeelt fantastiske tilbud hverdag Ofte de samme mails, med forskellige navne i afsender feltet... - SÅ BUSTED, kan jeg godt love dig hehe...

Anmeld

16. november 2010

MarieMor

Zafir skriver:

Jeg har en spam-mailadresse som er min 'offenlige' mailadresse. Den får ca 30-50 af den slags heeeeeeeeeeeelt fantastiske tilbud hverdag Ofte de samme mails, med forskellige navne i afsender feltet... - SÅ BUSTED, kan jeg godt love dig hehe...

lige nøjagtig , det er nemlig også forskellige navne der står i dem .. de bliver hermed slettet med det samme

Anmeld

16. november 2010

Zafir

MarieMor skriver:

lige nøjagtig , det er nemlig også forskellige navne der står i dem .. de bliver hermed slettet med det samme

Præcis det du skal gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.