Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så har kæresten og jeg været til NF-scanning. ALT var så perfekt. og så var hende der scannede mig for gabt i den lilles fødder.
Kæft en hel fantastisk oplevelse , er bare så lykkelige - og kæresten er ellevild
Men er så glad for at jeg skifter læge, igen har han ikke fuldført hans arbejde. 1. han har ikket taget den blodprøve som skal vise om baby er rask. 2 ikke skreven i papirerne at jeg har været gravid før så fik taget blodprøven idag på syghuset og hvis ikke hun ringet på fredag var alt som det skulle være- og hun sagde at alt så fantastisk ud at det sku undre hende MEGET hvis der var noget galt, for at på baby var rigtig fint, nakke folden var 1,5 og bare den er under 3 er det super
Ny termin den 1/6 og 8 billeder med hjem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ihh stort tillykke.. det er en super oplevelse.. Nakkefolden hos min den lille blev også målt til 1,5 og det var super fint og fik en rigtig god og lav risiko, så alt lyder fint hvor stor var den lille så, og hvor langt var du henne til scanningen?
Sikke en dejlig oplevelse.
Lyder faktisk ligesom min. Jeg fik også taget blodprøver på sygehuset da min læge heller ikke have ordnet det. Men nakkefolden blev også målt til 1,5 her og alt så ud til at være i skønneste orden. En dejlig livlig baby. Fantastisk oplevelse!! " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12393.png" alt="" />
betiinsen skriver: ihh stort tillykke.. det er en super oplevelse.. Nakkefolden hos min den lille blev også målt til 1,5 og det var super fint og fik en rigtig god og lav risiko, så alt lyder fint hvor stor var den lille så, og hvor langt var du henne til scanningen?
11+6 sagde hun. den var 53mm
Ønskebaby25 skriver: Sikke en dejlig oplevelse. Lyder faktisk ligesom min. Jeg fik også taget blodprøver på sygehuset da min læge heller ikke have ordnet det. Men nakkefolden blev også målt til 1,5 her og alt så ud til at være i skønneste orden. En dejlig livlig baby. Fantastisk oplevelse!! " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12393.png" alt="" />
heelt vildt fantastisk .- og min lage bare og sov, ligemeget hvad vi gjorde heh .. eller ventet ryggen til os heh ..
Babyklar skriver: heelt vildt fantastisk .- og min lage bare og sov, ligemeget hvad vi gjorde heh .. eller ventet ryggen til os heh ..
Her var den vældig livlig og på et tidspunkt kunne man se at den slog sig på knæene. Det er helt vildt... Tror jeg også vi fik sagt et par gange til scanningen: Nej hvor er det vildt.. Hold op det er vildt.. Hehe.. Fantastisk!!! " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12393.png" alt="" />
Dejligt... det er så fantastisk en oplevelse Også skønt at høre alt var som det skulle være - så bliver det jo ikke bedre
Line
Nej, man blev helt rørt, og at man allenede nu kan se så meget. det VILDt heh ..
Lotus86 skriver: Ihh hvor lyder det bare fantastisk Glæder mig mere og mere til vi skal til nf
Ihh hvor lyder det bare fantastisk Glæder mig mere og mere til vi skal til nf
Det kan jeg skisme godt forstå
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128