billeder af børneværelset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.108 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. november 2010

Kløver

Vi er i mega god tid med alt til den lille, da vi også har andre projekter der skal nås, og baby jo er det vigtigste der når at blive færdigt, er blevet færdig med babyværelset, og mangler kun at hænge en reol op, og 2 malerier fra min mor, jeg får efter jul, og en billedramme, og andre småting.

men ville da lige høre jeres mening om hvad i synes, og om værelset godt kan gå til både pige og dreng, da vi jo ikke ved kønnet før fødslen

håber på noget respons >:<

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

serinasmor

hmmm billeder ???

Anmeld

16. november 2010

NoName

Billede?

Anmeld

16. november 2010

Kløver

hmmm billeder ???

de er kommet på nu, kom til at klikke forkert, så indlægget blev oprettet, men der er billeder på nu 

Anmeld

16. november 2010

Kløver

noname skriver:

Billede?

der er billeder på nu ;-)

Anmeld

16. november 2010

NoName

Maja84 skriver:

der er billeder på nu ;-)

WOW - det er virkeligt flot.... super hyggeligt og stort

Anmeld

16. november 2010

BabyMus

Det ser da bare super godt ud! Og synes sagtens den kan bruges til både pige og dreng. Det er det gode ved den lime grønne, den kan bruges til begge, efter min smag. Jeg ville selv gøre det samme. (:

Så kan man jo altid supplere med nogle ting i lilla/lyserød hvis det bliver en pige og grøn/blå ting hvis det bliver en dreng!

Anmeld

16. november 2010

Kløver

noname skriver:

WOW - det er virkeligt flot.... super hyggeligt og stort

tak :-)

Anmeld

16. november 2010

serinasmor

de kom der

jeg synes da sagtens det kan gå til både en dreng og en pige

i behøver desuden ikke død og pine have værelset færdig inden baby kommer ... der går sikkert laaaang tid før i kommer til at bruge andet end puslebordet ... og tjaee .. måske komme i til at bruge vuggen på værelset .. men kender nu flere der havde det bedre med at baby lå i liften på gulvet ved siden af dobbeltsengen den første tid ... men det finder i jo nok ud af ...

ville bare lige sige at hvis der er andre projekter der trænger sig på.. så er i i GOD tid med babyværelse og længe færdige nok til at det prtojekt godt kan lægges på hylden indtil baby er 2-3 mdr ... så fremt i kun mangler at hænge lidt ting op

serinasmor

Anmeld

16. november 2010

Loa

Suuuuper sødt....  Og meget anvendeligt til både pige og dreng.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.