pyyhaa :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

880 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. november 2010

Sabina

Pyha hvor er jeg allerede nu træt af at havde kvalme hele dagen lang. Er dog kun en måned henne? Er der nogen herinde, der har nogen fine råd, om hvad der kan fjerne noget af kvalmen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

SoffiLine

sabina skriver:

Pyha hvor er jeg allerede nu træt af at havde kvalme hele dagen lang. Er dog kun en måned henne? Er der nogen herinde, der har nogen fine råd, om hvad der kan fjerne noget af kvalmen.

Isvand & honningmelon hjalp mig

Anmeld

16. november 2010

Sabina

jeg drikker en masse vand. Og synes nu bare ikke det hjælper.

Anmeld

16. november 2010

SaraLM

Iskold danskvand uden citrus var godt for mig til at mindske kvalmen med, og så fandt jeg ud af at for mig hjalp det også omend midlertidligt at spise 'indsæt selv ynglings' suppe i en kop med en theske... Sådan rigtigt slupre den imig hvilket jeg ellers slet ikke er tilhænger af normalt

Anmeld

16. november 2010

Sabina

Dejligt, at få noget respons
- Jeg fik afvide af lægen, at for meget umætet fedt, er med til at give en kvalme. Men nu spiser jeg ret sundt.

Anmeld

16. november 2010

AnneBJ

Det ER træls at have kvalme hele tiden. Desværre er der vist ikke nogen mirakelkur. jeg led selv indtil uge 20 og gør det stadigvæk om morgenen.

Har du prøvet at spise lidt kiks eller knækbrød inden du står ud af sengen?

Et glas juice med en smule frisk ingefær i inden du står op? (du skal ikke selv lave det, det skal drikkes inden du står op!)

Mandler?

Sodavandis?

Bad og frisk luft, hver dag!?

Akupunktur?

Seabands, søsygearmbånd fra apoteket?

Men ja, det er SÅ forskelligt, hvad folk har erfaring med hjælper! Prøv evt. søgefeltet i højre hjørne her på siden, bare du skriver kvalme, vil du se hvor mange råd og historier der er om det.

Håber på god og snarlig bedring!

Anmeld

16. november 2010

LRJ

sabina skriver:

Dejligt, at få noget respons
- Jeg fik afvide af lægen, at for meget umætet fedt, er med til at give en kvalme. Men nu spiser jeg ret sundt.

Sodavands is og æbler, ellers kan du få nogle piller af lægen

Anmeld

16. november 2010

AnneBJ

Lone H. skriver:

Sodavands is og æbler, ellers kan du få nogle piller af lægen

Vær opmærksom på der er meget syre i æbler og det derfor for nogen gør det værre... Det samme med cola og chokolade.

Anmeld

16. november 2010

LRJ

AnneBJ skriver:

Vær opmærksom på der er meget syre i æbler og det derfor for nogen gør det værre... Det samme med cola og chokolade.

Det hjalp meget under min graviditet

Anmeld

16. november 2010

SussieThyssen

sabina skriver:

I virkeligheden er der ingenting der hjælper, kun vente på at det klinger af henne omkring 12 uge.
Men hvis det er helt tosset kan du snakke med din læge om at få lov til at købe noget kvalmestillende i håndkøb.
Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.