Jeg havde bare ikke tænkt over jeg kunne blive gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2010

annec

og nu siger hun at hun vil have ventet til hun var 30år med at få børn, og i serien siger hun at hun altid havde sagt at hun aldrig nogensinde vil have børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

Dorthe1986

Hvor naivt og utroværdigt Tænker om hun ikke forstod det der blev sagt i seksualundervisningen i folkeskolen.. På vores skole fik i det da nærmest banket ind med syvtommersøm år efter år, hvad der kunne ske når man havde sex....Ej det er da lige til at grine over....

Anmeld

16. november 2010

MarieMor

HAHA hvad sker der for det ,, 19 år og åbenbart ikke klar over hvordan man bliver gravid

Anmeld

16. november 2010

mortilnoahogmelina

SoffiLine skriver:

Hahahaha ingen tvivl om det... Det er sgu da dagens griner TAK AMANDA SISSE

- Tak Amanda Sisse

Anmeld

16. november 2010

C-Posey

Det er sku utroligt at man stadig i år 2010 kan læse om piger der ikke ved hvordan man bliver gravid!!

det kan jeg simpelthen ikke forstå...

Anmeld

16. november 2010

SoffiLine

C-Posey skriver:

Det er sku utroligt at man stadig i år 2010 kan læse om piger der ikke ved hvordan man bliver gravid!!

det kan jeg simpelthen ikke forstå...

Hun er ihvertfald ikke alt for spids at høre på!

Anmeld

16. november 2010

SoffiLine

Dorthe1986 skriver:

Hvor naivt og utroværdigt Tænker om hun ikke forstod det der blev sagt i seksualundervisningen i folkeskolen.. På vores skole fik i det da nærmest banket ind med syvtommersøm år efter år, hvad der kunne ske når man havde sex....Ej det er da lige til at grine over....

Ja det er virkelig bare dagens griner

Anmeld

16. november 2010

Dorthe1986

SoffiLine skriver:

Ja det er virkelig bare dagens griner

Ja det må man sige og verdens dårligste undskyldning for ikke at have beskyttet sig

Anmeld

16. november 2010

SoffiLine

Dorthe1986 skriver:

Ja det må man sige og verdens dårligste undskyldning for ikke at have beskyttet sig

Ja, hun er fandme ikke for skarp hende Amanda

Anmeld

16. november 2010

Corn

annec skriver:

og nu siger hun at hun vil have ventet til hun var 30år med at få børn, og i serien siger hun at hun altid havde sagt at hun aldrig nogensinde vil have børn.

Jeg har også set det klip, hvor hun siger hun troede hun aldrig skulle have børn.... Hvorfor har hun så valgt det til???

Og når hun synes det er så klamt, at der er noget indeni hende der er levende og den ligner en død hundehvalp, så bliver jeg sku pissed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.