Så er det igang igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. august 2008

Jan9e D

I dag skal jeg begynde på arbejdsprøvning på fødegangen på frb hospital, og skal lægge ud med 37 timer. Ydre mere kommmer M hjem fra sin far i dag, Så det bliver godt nok hårdt at skulle arb igen på fuld tid, det har jeg ikke gjort siden 2001. *GG*
Jeg skal nok give jer en opdatering af hvordan det er gået. Men jeg kan ikke lige love at det bliver i dag, da jeg skal også have en ordenlig snak med min exmand omkring samvær i aften, og har virkelig tænk at sætte trumf på.

Så kan i alle have en fanastisk dejlig mandag alle sammen.

Knus Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2008

Pia.

Også en rigtig god dag til dig... er sikker på du får en rigtig dejlig og spændende dag... du sover nok godt i nat...

Held og lykke med dagen i dag og samtalen med x-manden i aften.

Knus fra Pia (H)

Anmeld

18. august 2008

Mathilde

Du må også have en god dag:)
Det bliver da spændende at komme igang igen, men helt sikkert også hårdt i starten...

Håber det kommer til at gå godt og held og lykke med snakken med din x-mand.

Kram fra Mathilde

Anmeld

18. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Det lyder godt nok spændende :) Håber du får en dejlig dag. Og så håber jeg også at det flasker sig med x-manden.

(H)

Anmeld

18. august 2008

Jan9e D

Update

Ja so jeg lovede tideligere i dag så koer her lige en lille update, på hvordan det er gået på jobbet i dag.

Det er sipelthen gået super, de var så søde, og flinke. Mener nu at jeg har meget godt dtyr på det, selvfølgelig lavede jeg nogle bøffer, men ikke mere end forventet. :))
Faktisk nåede jeg mere end de havde forventet og var langt mere selvstændig. Så jeg glæder mig til at komme på job igen i morgen.

Mht til samvær med Mathine så er vi kommet til den overensstemmelse at vi prøver at køre 7/7 i nogle uger endnu og så må vi sætte os ned og få snakket om det face to face i stedet for at tage det over telefonen, da der alt for ofte er for mange misforståelser på den måde.

Knus Jannie

Anmeld

18. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Lækket at høre det gik godt i dag :)) Og det lyder som en meget god ide at sætte jer face-2-face. Man snakker bare så meget bedre på den måde.

(H)

Anmeld

18. august 2008

MorCamilla

Hej Jannie..

Hvor lyder det dejligt at det gik godt på jobbet, hvor må det være et spændende arbejde...

Synes at det lyder som en god ide at I prøver nogle uger mere og ser hvad der sker, i stedet for bare at opgive...

Knus fra Camilla.

Anmeld

19. august 2008

Pia.

Dejligt det var en god dag... så er du sikkert allerede på farten igen...
Håber dagen i dag bliver lige så god som den i går...

Dejligt I fik talt sammen, men du har helt ret i at det havde og er bedre at tale ansigt til ansigt.. - Det må I gøre næste gang...

God dag Knus Pia.

Anmeld

19. august 2008

Mathilde

Super lækkert at du havde en god dag og at det gik bedre end forventet:) Hvor er det dejligt for dig... Det er bare SÅ vigtigt, at man kan lide sit arbejde og kollegaer, for man tilbringer jo en del tid der..

Ha en god dag:)

Kram fra Mathilde

Anmeld

19. august 2008

rlyn

Dejligt at høre, at det er gået godt.
...og rigtig god idé at tale face2face om tingene. :)

God vind med det.

Knus
Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.