Åh de drømme hahahaha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

228 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. november 2010

Becks

Drømte i nat, at jeg skulle til kontrol hos Svend Lindenberg, han scanner mig indvendigt, for at se hvordan det hele ser ud.. Han siger så det ser fint ud, at jeg har ÆL, så vi inseminere med det samme.. 

Jamen jeg har jo ikke fundet ud af donor og det endnu, han siger så at vi har 10 min inden ÆL går over, så vi kan kigge kriterier igennem med det samme.. Jeg vælger så en donor, der er 197 høj, gråblå øjne, lyst hår og nordisk udssende 

Så tager han en laaaaaaaaang tynd nål, jeg spørger så om den skal op igennem skeden  Nej den skulle stikkes ignnem navlen, og ind i ægget.. Siger så til ham, at det havde Karina (KaMa) da ikke fortalt mig, der var det ikke med nåle og så foregik det sådan at de sprøjtede sæden op i livmoderen - Han siger så, at sådan gør man kun hvis man vil have tvillinger 

Efter "indgrebet" skal jeg lægge på briksen i 4 timer, og så kan man teste om man er gravid. Og så vågnede jeg..

Så drømte jeg senere, at en assistent fra mit arbejde, gik i fødsel hjemme hos mig, og Diana herinde fra er jordemoder. Diana kommer så højgravid og med veer, og skal hjælpe min kollega med og føde hendes tvillingepiger.. Og så vågnede jeg igen  Skal lige siges min kollega er ikke gravid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

MissGeoh

Hahaha.

Forleden nat drømte jeg at jeg kunne mærke at barnet vendte sig og satte sig fast.. Det er det eneste jeg kan huske fra den drøm.

Men jeg er så overhovedet ikke gravid.

Det er sjovt man kan drømme sig til sådan noget..

Anmeld

16. november 2010

Becks

MissGeoh skriver:

Hahaha.

Forleden nat drømte jeg at jeg kunne mærke at barnet vendte sig og satte sig fast.. Det er det eneste jeg kan huske fra den drøm.

Men jeg er så overhovedet ikke gravid.

Det er sjovt man kan drømme sig til sådan noget..

Arhmen altså, det er jo sindssygt nogengange haha 

Anmeld

16. november 2010

MissGeoh

Tutter skriver:

Arhmen altså, det er jo sindssygt nogengange haha 

Ja jeg er helt enig.. Jeg har også tit drømt at jeg har testet positiv og dagen efter skulle føde.. :

Det er lidt underligt så meget det påvirker en.

Anmeld

16. november 2010

Becks

MissGeoh skriver:

Ja jeg er helt enig.. Jeg har også tit drømt at jeg har testet positiv og dagen efter skulle føde.. :

Det er lidt underligt så meget det påvirker en.

Ja, det er lidt vildt, som ens underbevidsthed spiller én et puds i drømmene 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.