Hva fan er der galt i hovedet på mig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. november 2010

Anonym trådstarter

Har drømt om min x i nat. Det er tre år siden vi gik fra hinanden og jeg har en ny mand og et barn.
I drømmen havde vi sex.
'hva fan er der galt i hovedet på mig når jeg drømmer sådan noget???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

Baby2010/2013

Der er intet galt med dig! Man kan ikke styrer de drømme man har og så længe man følger sit hjerte "i det virkelige liv" så læg ikke flere bekymringer i drømmene!

Og når du reagerer som du gør, er det da i hvert fald gode tegn

Det er i hvert fald min overbevisning

Anmeld

16. november 2010

TbCp

Tror ikke der er noget galt i hovedet på dig.... den anden nat havde jeg sex med Sidney Lee (i min drøm).... hvad sker der lige for det

Det er jo ikke noget man selv styrer og så længe det bare er en drøm går det jo nok

Anmeld

16. november 2010

maria_wlt

TbCp skriver:

Tror ikke der er noget galt i hovedet på dig.... den anden nat havde jeg sex med Sidney Lee (i min drøm).... hvad sker der lige for det

Det er jo ikke noget man selv styrer og så længe det bare er en drøm går det jo nok

Føj den er nok meget værre den der... SIdney Lee... Hold da op en oplevelse det måtte ha været " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" />

Anmeld

16. november 2010

TbCp

maria_wt skriver:

Føj den er nok meget værre den der... SIdney Lee... Hold da op en oplevelse det måtte ha været " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" />

Jeg har heller ikke fortalt min mand det

Anmeld

16. november 2010

Anonym trådstarter

BabyHope<3 skriver:

Der er intet galt med dig! Man kan ikke styrer de drømme man har og så længe man følger sit hjerte "i det virkelige liv" så læg ikke flere bekymringer i drømmene!

Og når du reagerer som du gør, er det da i hvert fald gode tegn

Det er i hvert fald min overbevisning

Savnede ham bare da jeg vågnede

Anmeld

16. november 2010

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Hehe ja den var alligevel værre

Anmeld

16. november 2010

Pena

Anonym skriver:

Savnede ham bare da jeg vågnede

Man kan godt savne en ex, uden at det betyder man vil være sammen med ham. I har jo lige (i din drøm) haft en go oplevelse, og så kan savnet jo godt komme.

Tror ikke du skal lægge noget i det. Drømme er noget mærkeligt noget. Og de bliver sammensat af alle de indtryk man får i løbet af dagen/ den periode man er inde i.

Anmeld

16. november 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Har drømt om min x i nat. Det er tre år siden vi gik fra hinanden og jeg har en ny mand og et barn.
I drømmen havde vi sex.
'hva fan er der galt i hovedet på mig når jeg drømmer sådan noget???

Hehe...min mand drømmer også somme tider om sin x fra helt tilbage i skoletiden, og han er altid lidt flov og rundforvirret når han har gjort det.
For mig at se, skyldes det, at der står nogle uforløste ting, som aldrig er blevet bearbejdet færdig, men herregud, som der bliver sagt, så er det jo kun drømme. Så slap du bare af. De forsvinder igen.
Kærligst
Sussie

Anmeld

16. november 2010

Mischa

Det er lidt sjovt det med drømme.. jeg studere psykologi, og læser lige nu omkring det at drømme.

Du kender vel det at når man drømmer kan alt ske og vi opfatter først hvor underlig drømmen har været når vi vågner.

Man siger at vores hjerner har brug for at drømme, og kan ikke fungere uden, dine drømme har intet med dig som person at gøre, din hjerne "spoler" bare rundt i alt hvad der er sket og lagrer de vigtigste ting, det vi drømmer kan meget vel have noget at gøre med det vi oplever i hverdagen, oftest, og hjernen arbejder med alle vores indtryk om natten, det kan være at du kom i tanke om ham i løbet af dagen eller at du har tænkt over hvad han laver og har det den dag i dag, det er meget normalt, der er intet galt med dig. bare rolig husk at det er sundt at drømme, men drømmen spiller ingen rolle.

Jeg drømmer tit at jeg mister min mand i Afghanistan, han er sergent i forsvaret, og har da også drømt om mine eks kærester hvor jeg har været ked af det i drømmen fordi jeg var sammen med dem igen, og var ked af det fordi jeg vidste at jeg manglede noget men kunne ikke komme på det i drømmen, men vidste at der var noget galt.

det kan også være at du undre dig og tænker over hvordan det ville ha været i dag hvis i stadig var sammen, og stadig, kun i dine tanker er tiltrukket af ideen men ved godt at det ikke er det du vil og at du har det bedre i dag, mn det er hjernen der spiller os et puds du kal ikke tage det så tungt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.