Det er lidt sjovt det med drømme.. jeg studere psykologi, og læser lige nu omkring det at drømme.
Du kender vel det at når man drømmer kan alt ske og vi opfatter først hvor underlig drømmen har været når vi vågner.
Man siger at vores hjerner har brug for at drømme, og kan ikke fungere uden, dine drømme har intet med dig som person at gøre, din hjerne "spoler" bare rundt i alt hvad der er sket og lagrer de vigtigste ting, det vi drømmer kan meget vel have noget at gøre med det vi oplever i hverdagen, oftest, og hjernen arbejder med alle vores indtryk om natten, det kan være at du kom i tanke om ham i løbet af dagen eller at du har tænkt over hvad han laver og har det den dag i dag, det er meget normalt, der er intet galt med dig. bare rolig
husk at det er sundt at drømme, men drømmen spiller ingen rolle.
Jeg drømmer tit at jeg mister min mand i Afghanistan, han er sergent i forsvaret, og har da også drømt om mine eks kærester hvor jeg har været ked af det i drømmen fordi jeg var sammen med dem igen, og var ked af det fordi jeg vidste at jeg manglede noget men kunne ikke komme på det i drømmen, men vidste at der var noget galt.
det kan også være at du undre dig og tænker over hvordan det ville ha været i dag hvis i stadig var sammen, og stadig, kun i dine tanker er tiltrukket af ideen men ved godt at det ikke er det du vil og at du har det bedre i dag, mn det er hjernen der spiller os et puds
du kal ikke tage det så tungt 
Anmeld