Bare lidt brok, ihh :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. november 2010

Anonym trådstarter

Uhh jeg har blot brug for at komme af med en smule brok, testdag nærmer sig. Og denne gang syntes jeg faktisk ikke at det er sjovt. Jeg vil bare gerne spole tiden en uge frem.

Vi har været i gang med PB såååååå længe, at jeg er ved at få kuk.
Jeg har de sidste to måneder haft biokemiske.

Denne gang har jeg også en masse symptomer:
Kvalme, stikkende fornemmelser i brysterne, niv og jag i underlivet, oppustet faktisk fra jeg står op men det bliver bare værre og værre i løbet af dagen.

I går da jeg lavede mad var jeg ved at kaste op flere gange, jeg var hammer sulten, men havde bare IKKE lyst til at stå i køkkenet.

Syntes at det er noget møg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

Louisiana

Anonym skriver:

Uhh jeg har blot brug for at komme af med en smule brok, testdag nærmer sig. Og denne gang syntes jeg faktisk ikke at det er sjovt. Jeg vil bare gerne spole tiden en uge frem.

Vi har været i gang med PB såååååå længe, at jeg er ved at få kuk.
Jeg har de sidste to måneder haft biokemiske.

Denne gang har jeg også en masse symptomer:
Kvalme, stikkende fornemmelser i brysterne, niv og jag i underlivet, oppustet faktisk fra jeg står op men det bliver bare værre og værre i løbet af dagen.

I går da jeg lavede mad var jeg ved at kaste op flere gange, jeg var hammer sulten, men havde bare IKKE lyst til at stå i køkkenet.

Syntes at det er noget møg.

Er ked af at hører, at du har haft to biokemiske de sidste to måneder  

Jeg er også ved at omkomme af spændning over næste gang jeg skal teste, og jeg har ikke engang fået ægløsning endnu, haha  Men... Jeg tror det er lidt farligt, at gå og spekulere for meget, for man stresser hele kroppen, og det har den lille baby ikke godt af. For stress er et faresignal, der sætter kroppen i fuld beredskab som så gør alt for at forsvare sig selv... Ved det ikke er nemt, jeg har også ofte selv svært ved det, og folk siger det også til mig, men prøv om ikke du kan tænke på noget andet. Find på alt muligt at lave, som kan abstrahere dig fra tanker om graviditet. Mal et maleri, læs bøger, se film, gå på café med veninderne, gør hovedrent osv osv, bare hold dine tanker beskæftiget med alt muligt andet

Held og lykke med det  -og  for der er en baby der bliver

Anmeld

16. november 2010

Anonym trådstarter

Louisiana28 skriver:

Er ked af at hører, at du har haft to biokemiske de sidste to måneder  

Jeg er også ved at omkomme af spændning over næste gang jeg skal teste, og jeg har ikke engang fået ægløsning endnu, haha  Men... Jeg tror det er lidt farligt, at gå og spekulere for meget, for man stresser hele kroppen, og det har den lille baby ikke godt af. For stress er et faresignal, der sætter kroppen i fuld beredskab som så gør alt for at forsvare sig selv... Ved det ikke er nemt, jeg har også ofte selv svært ved det, og folk siger det også til mig, men prøv om ikke du kan tænke på noget andet. Find på alt muligt at lave, som kan abstrahere dig fra tanker om graviditet. Mal et maleri, læs bøger, se film, gå på café med veninderne, gør hovedrent osv osv, bare hold dine tanker beskæftiget med alt muligt andet

Held og lykke med det  -og  for der er en baby der bliver

Du har helt ret

Tror at jeg formulerede mig en smule forkert i mit indlæg
Jeg har det helt fint med at det ikke lige sker med det samme (eller hvordan man nu kan kalde det)
Jeg har aldrig før frygtet at skulle teste, men det gør jeg bare denne gang. Vi er i behandling med IUI og har prøvet det en del gange efterhånden. Og jeg har besluttet at dette var den sidste gang. Jeg gider ikke udsætte mig krop for homoner mere

Anmeld

16. november 2010

Louisiana

Anonym skriver:

Du har helt ret

Tror at jeg formulerede mig en smule forkert i mit indlæg
Jeg har det helt fint med at det ikke lige sker med det samme (eller hvordan man nu kan kalde det)
Jeg har aldrig før frygtet at skulle teste, men det gør jeg bare denne gang. Vi er i behandling med IUI og har prøvet det en del gange efterhånden. Og jeg har besluttet at dette var den sidste gang. Jeg gider ikke udsætte mig krop for homoner mere

Nå på den måde! Det er altså også muligt, at jeg bare har forstået det helt forkert så. Sorry

Men så forstår jeg da også godt, at du er ekstra nervøs, når du nu har besluttet, at det er sidste forsøg. Uanset udfald, så tror jeg også det er godt for kroppen lige at holde lidt pause

Jeg krydser ihverfald alt hvad jeg kan for, at du er gravid, og at babyen bliver i maven  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.