Stadig ondt !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. november 2010

Camumilla

Nå, nu bliver jeg nød til at skrive igen og få lidt gode råd... Igår nat vågnede jeg med voldsomme smerter i maven og fik besøg af vagtlægen som sagde jeg skulle søge egen læge... Det gjorde jeg og blev sendt videre på Holbæk Sygehus til Indvendig scanning... Alt så fint ud og fidusen derinde havde det fint... Problemet er nu... Jeg har stadig ondt ! Hvad kan og bør jeg gøre ?? Alt så jo fint ud... :/

Knus Camilla 10-5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

SussieThyssen

Camumilla skriver:

Nå, nu bliver jeg nød til at skrive igen og få lidt gode råd... Igår nat vågnede jeg med voldsomme smerter i maven og fik besøg af vagtlægen som sagde jeg skulle søge egen læge... Det gjorde jeg og blev sendt videre på Holbæk Sygehus til Indvendig scanning... Alt så fint ud og fidusen derinde havde det fint... Problemet er nu... Jeg har stadig ondt ! Hvad kan og bør jeg gøre ?? Alt så jo fint ud... :/

Knus Camilla 10-5

Jeg synes du skal snakke med FG eller jordemoder og sige at det ikke kan passe, at du skal have så ondt, for der må jo være en grund. Tror at det vil være det bedste.
>:<
Kærligst
Sussie

Anmeld

16. november 2010

Camumilla

SussieThyssen skriver:

Jeg synes du skal snakke med FG eller jordemoder og sige at det ikke kan passe, at du skal have så ondt, for der må jo være en grund. Tror at det vil være det bedste.
>:<
Kærligst
Sussie

Ja, det er jo det... Der må være en grund til smerter... :/ Tak for råd....

Anmeld

16. november 2010

NessaXenia

ganske almindelige ligamentssmerter?? jeg havde også så ondt på i en tid og det var alt det inde i maven der gav sig så der blir plads derinde.

Så længe du ikke bløder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.