Gravid og har ikke noget sted at bo.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.516 visninger
20 svar
0 synes godt om
16. november 2010

mialt

mig og min kæreste er blevet smidt ud af vores lejlighed. 

vi mangler et sted at bo. har jeg nogle fordele fordi jeg er gravid? hva skal vi gøre. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

NessaXenia

mialt skriver:

vi mangler et sted at bo. har jeg nogle fordele fordi jeg er gravid? hva skal vi gøre. 

op på kommunen, de kan hjælpe

Anmeld

16. november 2010

SoffiLine

mialt skriver:

mangler du stadig ventetøj? har lidt som jeg gerne vil sælge ekstremt billigt? 

Anmeld

16. november 2010

Chr.Kristiansen

Gå på kommunen hurtigst muligt og forklar dem hele situationen.. De hjælper gerne når du er gravid... i værste fald kan DU få et sted at bo med barnet, der er ingen garanti for kæresten....

Håber det går og at du giver en update...

Held og lykke

Anmeld

16. november 2010

mialt

tak for alle jeres svar. men jeg vil ikke bo et sted uden min kæreste.

tror i nu også kommunen vil hjælpe når jeg nu har en kæreste. jeg mener jeg er jo ikke enlig, og så kan det jo godt være de ikke er så hjælpsomme.?

Anmeld

16. november 2010

mialt

SoffiLine skriver:

mangler du stadig ventetøj? har lidt som jeg gerne vil sælge ekstremt billigt? 

heej.

ja jeg har stadig ikke købt noget endnu. jeg er i 12 uge, men man kan overhovedet ikke se det på mig, hehe. så det er ikke rigtig nødvendigt, hvor bor du? så kan jeg jo komme og kigge. billigt lyder godt :p

Anmeld

16. november 2010

SoffiLine

mialt skriver:

heej.

ja jeg har stadig ikke købt noget endnu. jeg er i 12 uge, men man kan overhovedet ikke se det på mig, hehe. så det er ikke rigtig nødvendigt, hvor bor du? så kan jeg jo komme og kigge. billigt lyder godt :p

Jeg bor i fredericia. Jamen ja jeg vil sgu ik tjene på det, så tænker at det er 100 kr for det hele

Anmeld

16. november 2010

Bare mig..

mialt skriver:

heej.

Hvad størrelse bruger du i bukser? Jeg har et par, som jeg gerne vil af med.. Hvis du  bare betaler fragten? De er rigtig gode, men den der kant der er på dem er gået op i siden, men skal bare lige have en sytråd, og så er de rigtig gode igen.. Men dem må du få hvis du vil?

Anmeld

16. november 2010

mortilnoahogmelina

mialt skriver:

tak for alle jeres svar. men jeg vil ikke bo et sted uden min kæreste.

tror i nu også kommunen vil hjælpe når jeg nu har en kæreste. jeg mener jeg er jo ikke enlig, og så kan det jo godt være de ikke er så hjælpsomme.?

Jeg vil sige . 

Du skal nok ikk satse på noget sted at bo med din kæreste , med mindre i tjener rigtig godt begge to . Nu ved jeg self ikk hvor gammel du er . 

Men jeg har faktisk selv lige været på kommunen for at bede om hjælp da vi ikk har noget sted at bo heller , det eneste de kunne tilbyde er en 4 værelses lejlighed til 8000 kr om måneden uden strøm og varme . Hvilket vi af gode grunde ikk har råd til fordi jeg er elev . 

Så enten skal i finde noget selv eller os skal du søge alene .. 

jeg ahr vel og mærket termin d 31/12 lige rundt om hjørnet , vu har intet fam hvor vi bor , så vi er på røven , men kommunens besked var bare sig ja og priotere dine udgifter . ellers kan vi ikk hjælpe . 

Anmeld

16. november 2010

mialt

~~M.Nielsen~~ skriver:

Hvad størrelse bruger du i bukser? Jeg har et par, som jeg gerne vil af med.. Hvis du  bare betaler fragten? De er rigtig gode, men den der kant der er på dem er gået op i siden, men skal bare lige have en sytråd, og så er de rigtig gode igen.. Men dem må du få hvis du vil?

lækkert. altså ikke mindre end 25. 25, så sidder de godt stramt, og det skal de jo ikke. så. 27?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.