Ja jeg har alt for mange tanker i hovedet lige for tiden, så her er et indlæg mere fra mig i dag.
Er der nogen af jer, der nogen gange føler I har brug for en pause fra jeres familie? ( jeg tænker på søskende, sviger-/forældre, bedsteforældre)
Jeg har et stykke tid og et par gange får tænkt, at hvor ville jeg gerne kunne tage f.eks 3 mdr fri fra min familie og finde ud af hvad JEG vil uden at De skal fortælle mig hvad jeg skal gøre eller ikke gøre.
F.eks min søs har sin egen mening og vil gerne ha vi andre har den samme eller gør som hun siger. Hun kan være ret strid. Hun har jo ikke helt kunne forstå, at jeg gerne ville ha de skulle ryge ude HELE tiden, når Julius var i nærheden og f.eks tage en rygetrøje på og vaske hænder og ansigt når de har røget. Det er bare mig der er sart. Men nu hvor hun selv har været til lægen og 2(de midste) ud af 3 børn skal ha astma medicin, ja så kan hun godt ryge ude og måske gøre de andre ting. Det er da TOTAL dobbeltmoralsk.
Min fætter har tit spurgt om vi ikke snart flyttede til Vordingborg, men det synes jeg bare er langt væk fra min familie, når vi ikke har bil, eller råd til en. Men vi havde snakket om at flytte tættere på min fætter, så vi havde snakket om Køge da det er lidt midt imellem.
I går sad jeg så og kiggede herinde og fik lige pludselig en stor trang til at flytte snart og så til Køge. Da det måske er lidt billigere og det er tættere på andre mennesker jeg og Jacob holder af. Hans familie bor i vordingborg og jeg har en veninde i Køge/Ølstykke og en på falster.
Men jeg ved bare at hvis vi flyttede ville jeg nok ikke se min far, søster med familie særlig tit, og jeg ved ikke helt om jeg er parat til det. Men vi har nemlig snakket før om at flytte, men på grund af min mor ikke gjorde noget ved det, men den grund er der jo ikke mere.
Jeg føler bare at jeg har behov for at møde andre mennesker og ha bedre forhold til andre mennesker som IKKE er familie.
Men vi skal vi flytte, så skal vi jo ha råd til det, vi skal måske finde arbejde tættere på hjemmet end i f.eks kbh, og hvis jeg snart skal til at søge nyt arbejde.
Men gad vide om det bare er dårlige undskyldninger....