Hvilket sprog er det og hvad står der???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. november 2010

Anonym trådstarter

Hej håber i kan hjælpe - hvor kommer personen fra og hvad står der, hvis man skriver sådan her:

Bakarsin uzaktayim düsünürsen aklindayim hissedersen kalbindeyim üsüyorsan tenindeyim seyiyorsan ömür boyu seninim....

På forhånd mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

dorthemus

Anonym skriver:

Hej håber i kan hjælpe - hvor kommer personen fra og hvad står der, hvis man skriver sådan her:

Bakarsin uzaktayim düsünürsen aklindayim hissedersen kalbindeyim üsüyorsan tenindeyim seyiyorsan ömür boyu seninim....

På forhånd mange tak

Det er tyrkisk, men jeg ved ikke hvad der står

Anmeld

16. november 2010

tb

ja jeg ville os sige turkisk, men aner heller ikke hvad der står

Anmeld

16. november 2010

Rosa

Det er tyrkisk med en del stavefejl i. Med google translate fra tyrkisk kommer dette frem:

Bakari været væk kalbindeyim tror aklindayim føler mig så kold I'm yours for livet tenindeyim seyiyorsan

Anmeld

16. november 2010

A.

tra lala lalal noget med at jeg er din for livet

Anmeld

16. november 2010

Anonym trådstarter

Ok - mange tak for hjælpen

Anmeld

16. november 2010

signe.

er det en sms der er kommet? jeg fik engang en sms hvor der stod noget værre volapyk i...

Anmeld

16. november 2010

Anonym trådstarter

Mor-til-Hasse skriver:

er det en sms der er kommet? jeg fik engang en sms hvor der stod noget værre volapyk i...

Ja det er så, og jeg kender ingen tyrkere... mystisk

Anmeld

16. november 2010

Hasselnødden

Jeg vil råde til ikke at forsøge at ringe nummeret op. Bare for en sikkerheds skyld. Du kan checke nummeret på google og se om det er et scam-nummer. Men undlad ihvertfald at ringe til nr.

Anmeld

16. november 2010

signe.

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Jeg vil råde til ikke at forsøge at ringe nummeret op. Bare for en sikkerheds skyld. Du kan checke nummeret på google og se om det er et scam-nummer. Men undlad ihvertfald at ringe til nr.

ja, det kan være sådan nogle numre, hvor det koster det bleg at ringe op! ufatteligt, at man i dag ikke engang kan have sin mobil i fred....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.