Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej håber i kan hjælpe - hvor kommer personen fra og hvad står der, hvis man skriver sådan her:
Bakarsin uzaktayim düsünürsen aklindayim hissedersen kalbindeyim üsüyorsan tenindeyim seyiyorsan ömür boyu seninim....
På forhånd mange tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej håber i kan hjælpe - hvor kommer personen fra og hvad står der, hvis man skriver sådan her: Bakarsin uzaktayim düsünürsen aklindayim hissedersen kalbindeyim üsüyorsan tenindeyim seyiyorsan ömür boyu seninim.... På forhånd mange tak
Det er tyrkisk, men jeg ved ikke hvad der står
ja jeg ville os sige turkisk, men aner heller ikke hvad der står
Det er tyrkisk med en del stavefejl i. Med google translate fra tyrkisk kommer dette frem:
Bakari været væk kalbindeyim tror aklindayim føler mig så kold I'm yours for livet tenindeyim seyiyorsan
tra lala lalal noget med at jeg er din for livet
Ok - mange tak for hjælpen
er det en sms der er kommet? jeg fik engang en sms hvor der stod noget værre volapyk i...
Mor-til-Hasse skriver: er det en sms der er kommet? jeg fik engang en sms hvor der stod noget værre volapyk i...
Ja det er så, og jeg kender ingen tyrkere... mystisk
Jeg vil råde til ikke at forsøge at ringe nummeret op. Bare for en sikkerheds skyld. Du kan checke nummeret på google og se om det er et scam-nummer. Men undlad ihvertfald at ringe til nr.
Mor til Elias 13.01.10 skriver: Jeg vil råde til ikke at forsøge at ringe nummeret op. Bare for en sikkerheds skyld. Du kan checke nummeret på google og se om det er et scam-nummer. Men undlad ihvertfald at ringe til nr.
ja, det kan være sådan nogle numre, hvor det koster det bleg at ringe op! ufatteligt, at man i dag ikke engang kan have sin mobil i fred....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128