slimprop adios.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

Lillefe

Tillykke med i går søde spændende at se din skønne dreng derinde fra maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

sarahb

hej tøser,

der er stadig ikk sket en fis..

Anmeld

18. november 2010

Lilac

sarahb skriver:

hej tøser,

der er stadig ikk sket en fis..

Eeeej, har du ikke født endnu? Åh,  hvor må du bare være ved at gå ud af dit gode skind! Det ved jeg jeg ville være!!

Anmeld

18. november 2010

sarahb

xxx skriver:

Eeeej, har du ikke født endnu? Åh,  hvor må du bare være ved at gå ud af dit gode skind! Det ved jeg jeg ville være!!

næææ det har jeg sgu ikke, så de 25 etager virkelde slet ikke.. ØV

Anmeld

18. november 2010

Lilac

sarahb skriver:

ØV! Så var der jo ingen grund til at okse op af alle de trapper!!!!

Anmeld

18. november 2010

sarahb

xxx skriver:

ØV! Så var der jo ingen grund til at okse op af alle de trapper!!!!

næææææ og så har jeg sååå ømme lægge nu.. haha.. men mon ikke jeg alligevel kunne bruge motionen.
Er bare helt smadret af slem slem bækkenløsning, har ikk oplevet noget så smertefuldt... AVVV Kan næsten ikk gå, efter jeg had siddet ned.

Anmeld

18. november 2010

Karo

sarahb skriver:

Jeg håber virkeligt for dig at der snart sker noget

Vil bare lige fortælle at med Marcus gik slimproppen 3 dage før min termin og jeg blev som sagt sat igang 14 dage over. Så det at slim proppen går er ikke altid et tegn på at det er nu

Men var der ikke noget med du havde åbnet dig 1,5 cm ? For så er du jo så småt igang.

Anmeld

18. november 2010

sarahb

Karo skriver:

Jeg håber virkeligt for dig at der snart sker noget

Vil bare lige fortælle at med Marcus gik slimproppen 3 dage før min termin og jeg blev som sagt sat igang 14 dage over. Så det at slim proppen går er ikke altid et tegn på at det er nu

Men var der ikke noget med du havde åbnet dig 1,5 cm ? For så er du jo så småt igang.

Ved godt den slimprop bare går og ikke betyder der sker noget lige nu.. Desværre, ihh hvor ville det være godt hvis den gik og så viste man det skete inden for 2 dage eller noget.. Jeg kan jo ikke vente mere.. hihi..

Når jeg fødte dagen før med isaac, ja så gik man og håbede på det samme her.. Men i dag ramte jeg terminen.. Så vi må se... Og væbne os med tålmodighed. Ja jeg var 1.5 cm åben, men min mor gik 4 cm åbent i 3 mdr, såååååå...

Men så kan jeg da nok komme på arbejde i morgen, har sagt ja til at købe den sommer kollektionen ind til butikken hvis jeg ikke havde født osv. Så vi må se om jeg når det. hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.