Erfaring fra min egen barndom hvor jeg fik en lillebror hos min far.
Min søster og jeg blev skubbet lidt til side fordi de skulle finde en rytme med ham da de kom hjem. Men det var det værste de kunne gøre. jeg var dog lidt ældre men syn es bare det er vigtigt at han er med i hvad der sker, er med når de skal skiftes bades og sådan nogle ting, i må for guds skyld ikke skubbe ham i baggrunden, det er så synd når børn bliver det også selv om han ikke er din. Selv om han er vild så vil jeg næsten sige med 100 % sikkerhed at han nok skal være rolig ved dem, det e børn godt klar over.
Hos min far skulle alt lige pludselig gå efter min bror, vi måtte ikke larme og det hele var ham ham ham, synes at både du og din kæreste skal bruge tid med ham, så han ikke føler at du ikke acceptere ham, bare fordi du har fået dine egne børn nu, han er kun 4 men han er udemærket klar over hvad der sker og han kan blive så såret og ødelagt af det.
nu skal det her ikke lyde som om jeg tror du er ond ved ham, ville bare lige generelt sige hvad jeg mener, da jeg har mange smerter i mig fra min barndom og jeg er den dag i dag 27.. Og så synes jeg iøvrigt at i skal indføre jeres egne regler når han er hos jer, det vil han sagtens kunne lære.
Og så held og lykke med imorgen, det bliver en kæmpe ting når de er kommet ud til jer...
Anmeld