Hjælp mig lige... Billeder af ældre mennesker til Dansk opg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.303 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. august 2008

Kloster

Jeg sidder her og knokler med en dansk opg. Jeg skal skrive 1 artikel som Ekstra Bladet ville skrive den. Og 1 artikkel som FOA ville skrive den.
Min emne er ufaglært arbejdskraft i hjemmeplejen. Selvfølgelig en fiktiv historie!!

Hæftigt emne til Ekstra Bladet :P

Men jeg mangler billeder til mine artikler.

Min ældre borger er en dame, som er blevet glemt pga ufaglært arbejde, så har jeg en datter til denne dame og en kommunalperson, som skal forsvare det hele...

Kan I hjælpe mig med de billeder (?)
Ja jeg er åbenbart ikke særlig god til at finde billeder på nettet, for jeg kan kun finde ene glade og smilende mennesker.
Fint nok, men min artikkel er jo ikke lige til at smile af..

(H)
Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ej Kloster bliver helt ked af det. Jeg er nemlig ufaglært i hjemmeplejen :'( Pjat...jeg ved godt det er en historie :P http://images.google.dk/images?q=%C3%A6ldreplejen&ie=UTF-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:da:official&client=firefox-a&um=1&sa=N&tab=wi måske du kan finde et her (H)

Anmeld

17. august 2008

heimchen

heej :)

ja du har da ret i at det er temmelig svært at finde billeder af en trist gammel dame... men jeg leder og leder og så sender jeg et link hvis jeg finder noget.. :)

go jagt :)

susan / heimchen (H)

Anmeld

17. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Her er en som ser noget mellemfornøjet ud

Anmeld

17. august 2008

Becks

Kloster skriver:

Jeg sidder her og knokler med en dansk opg. Jeg skal skrive 1 artikel som Ekstra Bladet ville skrive den. Og 1 artikkel som FOA ville skrive den.
Min emne er ufaglært arbejdskraft i hjemmeplejen. Selvfølgelig en fiktiv historie!!

Min ældre borger er en dame, som er blevet glemt pga ufaglært arbejde, så har jeg en datter til denne dame og en kommunalperson, som skal forsvare det hele...

Ja jeg er åbenbart ikke særlig god til at finde billeder på nettet, for jeg kan kun finde ene glade og smilende mennesker.

(H)
Kloster

Jeg brugte dette billede til min danskopgave på Social og sunhedshjælper udd i 2006...

Anmeld

17. august 2008

Becks

Kloster skriver:

(H)
Kloster

Her er lidt flere, ved ikke om du kan bruge dem :D

Anmeld

17. august 2008

Kloster

Tusind tusind takkk piger... Ja så mangler jeg bare et billed af en højrøvet kommunal person, der benægter alt. Gerne et billed i bevægelse, hvis I forstår... For han/hun har jo travlt med at komme væk fra Ekstra Bladet :))

(H)
Kloster

Anmeld

17. august 2008

Becks

Kloster skriver:

Tusind tusind takkk piger... Ja så mangler jeg bare et billed af en højrøvet kommunal person, der benægter alt. Gerne et billed i bevægelse, hvis I forstår... For han/hun har jo travlt med at komme væk fra Ekstra Bladet :))

(H)
Kloster

Højrøvede mennesker :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.