Test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.142 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. november 2010

Louise Diana Ovesen

Jeg var ved læge idag, og få tjekket for sukkersyge, det havde jeg ikke, heldigvis ikke. Så tog hun en graviditet tast på mig. Og hun vente lige til den viste i det ene fældt under ca 1 minut, og sagde så, nej den er negativ.

I torsdags i sidste uge var jeg ti læge, og fik en underlivs undersøgelse, og fik at vide jeg at jeg var ved at få min mens. Gik så hjem der nede fra i troede nu kommer det. Men NEJ, det var bare en plet blødning, og hold næsten gang jeg var på wc, og har ikke set noget siden da..
Var ved lægen fordi at jeg kun havde haft plet blødninger, og ingen mens..

De sidste to dage, har jeg få det dårligt når jeg spiser, og det niver i mit underliv hele tiden, men som sagt ingen mens..

Hvor lang tid vente før i kunne se svaret på testen?:O) Under 1 minut, eller kom det før inde for de 3-5 minutter der står der må gå?:O))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Louisiana

Din læge har da vist lige haft lovlig travlt dér. Hva med at købe en test og prøve selv? Hvis du skulle have haft mens nu, så kan du jo roligt prøve. Det står på pakken, hvor mange minutter man skal vente

Held og lykke med det

Anmeld

15. november 2010

M.O.A.R.

Har prøvet noget lignende selv..

Jeg var gået 1 uge over tid, havde haft meget svage positive test herhjemme, og tog til lægen for at få svar..

Der oplevede jeg også det med at der ikke engang gik 1 min før min lægesekretær sagde "Nej den er negativ!"

Blev knust, tog hjem og tog dagen efter en test for at se om det virkelig bare var indbildning med de teste, men igen svagt positivt.. 12 dage over tid tog jeg til læge igen. Og der ventede hun så 2 - 3 min, jeg gik ud på toilettet fik lidt koldt vand i hovedet og gik ind igen, imellem tiden havde hun sagt til min mand at vi godt kunne begynde at glæde os. Jeg kom ind igen og spurgte om svar, og fik at vide der gik lidt endnu, men jeg kunne jo prøve og kigge. Og ja, positiv test.

Men de har tit travlt! Meget endda. Tag en hjemmetest, og se hvad resultat du får der..

Pøj pøj

Anmeld

16. november 2010

Louise Diana Ovesen

Ja, blev bare sådan lidt sur over det på en måde.. At hun ikke lige kunne tage sig tiden til det...

Men må prøve her hjemme så:O))

Anmeld

16. november 2010

mortilfreja

Louise Diana Ovesen skriver:

Ja, blev bare sådan lidt sur over det på en måde.. At hun ikke lige kunne tage sig tiden til det...

Men må prøve her hjemme så:O))

Har du testet her til morgen?? Er jo piv-nysgerrig

Anmeld

16. november 2010

Frk. Himmelblå

Når først, man er nået der til i graviditeten, hvor niveauet af HCG er højt, så viser testen positivt nærmest i samme sekund, som urinen passerer testfeltet. Men indtil da, kan der gå nogle minutter.

Og i øvrigt er det jo helt individuelt, hvornår man kan teste som kvinde. Men almindeligvis vil jeg sige, at man kan regne med et positivt resultat inden for et minut, når man er mere end 5 uger henne...

Tror, din læge har haft noget travlt... Men derfor kan hun jo sagtens have ret i, at du ikke er gravid. 

Jeg krydser fingre for, at udfaldet bliver til din fordel .

Anmeld

16. november 2010

Sabina92

Prøv at tage en hjemmetest, en uge før jeg skulle til nakkefold-scanning var min test stadig kun svag (: det er vidst meget forskellig..

Anmeld

16. november 2010

SoffiLine

jeg testede hjemme, og med det samme næsten kom streg nummer to

Anmeld

16. november 2010

Tropez

Tillykke med det

Anmeld

16. november 2010

Louisiana

Har du testet igen??  Er jo lidt nysgerrig nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.