Har lige fået en god "julegave"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. november 2010

lion

Kæresten og jeg har jo gået og snakket lidt sammen om forskellige ting og sager.

Så jeg har lige fået en form for julegave af manden.......

Her til jan. når vi får børnepenge, skal vi ud og købe en ny stationær computer( en arv fra min mor) og nogle ting til den.

Så har jeg jo længe snakket om jeg gerne ville ha en overlocker, så her til jan, får jeg lov at købe en ( skulle ha været i okt, men ting skete.) Han har også givet mig "lov" til at STOR shoppe af stof f.eks i stofogstil så jeg har masser af stof, som jeg kan sy en masse ting af.

Jeg har også fundet en hjemmeside som sælger størrelsemærker, så nu er det kun mærket der mangler. JUHU

Så nej hvor jeg glæder mig til jan. hvor jeg kan komme til Roskilde og stor shoppe.  Men gad vide hvordan jeg kommer hjem med tingene.

Jeg føler mig som et helt barn, sådan som jeg glæder mig, det går nemlig nogen ting lettere med en overlocker, masser af stof og mønstre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

JustAnotherName

Kæresten og jeg har jo gået og snakket lidt sammen om forskellige ting og sager.

Her til jan. når vi får børnepenge, skal vi ud og købe en ny stationær computer( en arv fra min mor) og nogle ting til den.

Så har jeg jo længe snakket om jeg gerne ville ha en overlocker, så her til jan, får jeg lov at købe en ( skulle ha været i okt, men ting skete.) Han har også givet mig "lov" til at STOR shoppe af stof f.eks i stofogstil så jeg har masser af stof, som jeg kan sy en masse ting af.

Jeg har også fundet en hjemmeside som sælger størrelsemærker, så nu er det kun mærket der mangler. JUHU

Så nej hvor jeg glæder mig til jan. hvor jeg kan komme til Roskilde og stor shoppe.  Men gad vide hvordan jeg kommer hjem med tingene.

Jeg føler mig som et helt barn, sådan som jeg glæder mig, det går nemlig nogen ting lettere med en overlocker, masser af stof og mønstre.

Det er skønt at blive forkælet, og at tillade sig selv at få noget, som glæder én SELV engang imellem.

Når man først har fået børn, så tror jeg tit det sker, at man alt for tit glemmer at bruge pengene på sig selv. Jeg gør ihvertfald.
Men så lige en sjælden gang imellem, så køber jeg enten noget nyt tøj eller et par nye sko til mig selv, og så føler jeg det ganske berettiget at blive glad for, at gøre noget godt for/til sig selv.

Det skal der altså også være plads til.

Og som en bonus, så får dine børn jo en masse dejligt tøj ud af det, når du først kommer igang med ny maskine og nye stoffer    Wind-wind-situation!

Anmeld

15. november 2010

Skouboe

Tillykke

Iøvrigt.. psst...  http://www.symaskine.dk

Anmeld

15. november 2010

Skouboe

lion skriver:

Jeg tager iøvrigt gerne med dig til Roskilde for at shoppe stof, og vi kan nok også godt arrangere at jeg svingede forbi Brønshøj med det du finder

Anmeld

16. november 2010

TbCp

Ajj hvor lækkert

Anmeld

16. november 2010

lion

Skouboe skriver:

Jeg tager iøvrigt gerne med dig til Roskilde for at shoppe stof, og vi kan nok også godt arrangere at jeg svingede forbi Brønshøj med det du finder

Mange tak for linket og tilbudet.

Jeg må kommer forbi dig snart for at se alt det lækkre stof du har og selvføgelig også dig og børnene

Anmeld

16. november 2010

lion

JustAnotherName skriver:

Det er skønt at blive forkælet, og at tillade sig selv at få noget, som glæder én SELV engang imellem.

Når man først har fået børn, så tror jeg tit det sker, at man alt for tit glemmer at bruge pengene på sig selv. Jeg gør ihvertfald.
Men så lige en sjælden gang imellem, så køber jeg enten noget nyt tøj eller et par nye sko til mig selv, og så føler jeg det ganske berettiget at blive glad for, at gøre noget godt for/til sig selv.

Det skal der altså også være plads til.

Og som en bonus, så får dine børn jo en masse dejligt tøj ud af det, når du først kommer igang med ny maskine og nye stoffer    Wind-wind-situation!

Ja, det er bare SÅ sjældnet at JEG får noget det er altid børnene, men er det ikke altid sådan når man har fået børn.

Ja det er dejligt at jeg kan få lov at købe noget stof og så får børnene jo også masser af nyt tøj.

Anmeld

16. november 2010

lion

Skouboe skriver:

Tillykke

Iøvrigt.. psst...  http://www.symaskine.dk

Det var da ikek sødt af dig at vise mig den hjemme side.

Man er jo helt i himmel. Jeg så lige et tilbud på en super fedt singer symaskine til 4500kr og så ville der være en overlockker med i prisen.

Anmeld

16. november 2010

Skouboe

lion skriver:

Det var da ikek sødt af dig at vise mig den hjemme side.

Man er jo helt i himmel. Jeg så lige et tilbud på en super fedt singer symaskine til 4500kr og så ville der være en overlockker med i prisen.

Jeg ved det - de har ofte nogle gode tilbud og jeg har også kun hørt godt om levering og service fra dem...

Og den Singer der er altså et rigtigt godt tilbud, når der også er en overlocker med i prisen...

Anmeld

16. november 2010

Ni-ko-li-ne

os mig os mig!!!!!!!

hvor er det dejligt !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.