seeee hvad jeg har bestilt i dag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. november 2010

Vidunderligeunger

et stk. klapvogn - samme farve som barnevognen. Emmaljunga City Cross

og et stk. autostol fordi den var på bud til 1499 sat ned fra 2200.. og så er det en 9-36 kg.. hvilket jo betyder vi kun skal ha den når den vi lejer nu (0-18) skal afleveres igen... den vi havde før 0-13 blev aaaalt for lille og hun er altså kun knap 6 mdr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

FruEllingsen

BlyViol skriver:

og et stk. autostol fordi den var på bud til 1499 sat ned fra 2200.. og så er det en 9-36 kg.. hvilket jo betyder vi kun skal ha den når den vi lejer nu (0-18) skal afleveres igen... den vi havde før 0-13 blev aaaalt for lille og hun er altså kun knap 6 mdr

Sikke en lækker klapvogn

Anmeld

15. november 2010

Vidunderligeunger

Drømmer skriver:

Sikke en lækker klapvogn

yeees! glæder mig til den kommer.. jesper har valgt farven/materiale med ordene: "barnevognen er så flot, så sådan skal klapvognen også se ud". selvom jeg faktisk havde tænkt på en anden farve men han skal jo også have lov at bestemme...

Anmeld

15. november 2010

FruEllingsen

BlyViol skriver:

yeees! glæder mig til den kommer.. jesper har valgt farven/materiale med ordene: "barnevognen er så flot, så sådan skal klapvognen også se ud". selvom jeg faktisk havde tænkt på en anden farve men han skal jo også have lov at bestemme...

Det er da dejligt at han intressere sig hihi....

Hun bliver godt forkælet hende Alberte

Anmeld

15. november 2010

Pige2009

BlyViol skriver:

Har selv en Emmaljunga Cerox 2.0, som jeg er super glad for! Synes dog det er en noget upraktisk farve I har valgt, når hun skal op og sidde med beskidt tøj og sko - men hver sin smag Jeg har selv samme autostol til Laura, men foreløbig sidder hun i sin Recaro Young Profi Plus 0-13 kg. selvom hun er 13 mdr.

Anmeld

16. november 2010

Vidunderligeunger

Baagøe skriver:

Har selv en Emmaljunga Cerox 2.0, som jeg er super glad for! Synes dog det er en noget upraktisk farve I har valgt, når hun skal op og sidde med beskidt tøj og sko - men hver sin smag Jeg har selv samme autostol til Laura, men foreløbig sidder hun i sin Recaro Young Profi Plus 0-13 kg. selvom hun er 13 mdr.

hold da op! hvor meget vejer hun og hvor høj er hun?? det lyder da helt vildt hehe..

ja, farven er ikke den mest praktiske - men det kan jo tørres af

Anmeld

16. november 2010

Vidunderligeunger

Drømmer skriver:

Det er da dejligt at han intressere sig hihi....

Hun bliver godt forkælet hende Alberte

tja... vi har jo ike så godt råd om et år, så alt det der koster penge (sofa, klapbvogn, autostol o.l.) skal købes nu her

Anmeld

16. november 2010

twinboys

Super flot og dejligt med lidt shoppe tam tam... i låååååååååååve it...

Majbritt

Anmeld

16. november 2010

Vidunderligeunger

twinboys skriver:

Super flot og dejligt med lidt shoppe tam tam... i låååååååååååve it...

Majbritt

I LÅÅÅÅÅÅÅÅVE it to  

Anmeld

16. november 2010

DK

Hvor er den fin! Tillykke med den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.