Bisserne - Junior panodil??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. november 2010

Hvem?

Hej skønne Qvinder....

Glemte selvfølgelig at høre lægen ad, da jeg var der idag, men det er min dreng på 10 måneder, han er ved at få HELE 4 tænder på én gang, og han er utrolig meget mærket af det, kan sgu godt forstå det gør ondt, han får 5 ml. junior panodil til natten, så han kan sove lidt, men da det jo vare noget inden tænderne er fremme og når de så er fremme, kommer der sikkert nye, så mit spg. er - hvor længe må man give dem panodil i træk??

/Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

siw84

jeg ved ikke rigtig hvor længe man må give dem det, men man vil jo helst give dem det så lidt som muligt  men vil klart anbefale dig at ringe til din læge og få en recept på noget gel (kan ikke huske navnet) som du smører på hans gummer, det virker bedøvende og tager derfor lidt af smerterne og så kan du måske undgå og give ham panodil  så ring og tal med lægen

hilsen moren til sebastian som også er ved og få tænder

Anmeld

16. november 2010

Ni-ko-li-ne

SanneBoe skriver:

Hej skønne Qvinder....

Glemte selvfølgelig at høre lægen ad, da jeg var der idag, men det er min dreng på 10 måneder, han er ved at få HELE 4 tænder på én gang, og han er utrolig meget mærket af det, kan sgu godt forstå det gør ondt, han får 5 ml. junior panodil til natten, så han kan sove lidt, men da det jo vare noget inden tænderne er fremme og når de så er fremme, kommer der sikkert nye, så mit spg. er - hvor længe må man give dem panodil i træk??

/Sanne

ring evt til lægen og hør ad... det er hver 4. eller 6. time de må få det...

og husk at det skal doseres efter vægt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.