mit liv er dejligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2010

Vidunderligeunger

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Sikke da et dejligt positivt indlæg :-)

Hvordan kan det være du pludselig er kommet i tanke om, at du gerne vil være pædagog? Det er da ikke mere en en måned siden, at du skrev at DET skulle du bare aldrig være! ;-)

tja.. har jo altid singet mellem pædagog og lærer (hvis ikke jeg har haft en hjerneblødning og ville noget HELT andet), men min mor er pædagog.. og jeg synes bare hun er FOR pædagogisk.. Men ja, jeg kan jo bare være pædagog på MIN måde.. Nu starter jeg med PAU'en og ser om det er noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Vidunderligeunger

ESV skriver:

At min lille pige er en stor pige og er blevet et år idag og er blevet rask efter en ganske frygtelig uge i sidste uge!

Og så sådan et dejligt positivt indlæg!!

hvad har hun fejlet?? (undskylder hvis det har stået herinde)...

Anmeld

15. november 2010

Faith

BlyViol skriver:

Mit liv er bare SÅ dejligt!!!

I dag har Alberte og mig været ude og gå en lang tur i dette vidunderlige præ-vintervejr... Når man kigger på hende, så smiler hun og skriger af fryd hver gang hun får øje på noget nyt 

jeg Elsker min kæreste, vi har fundet en god måde at klare hverdagenes uenigheder på - vi snakkede ganske enkelt ikke nok sammen og det har vi gjort noget ved, så skønt...
Han (min kæreste) har lige så sent som igår sagt, at 2011 er sidste år hvor han fisker på havet, hvilket er = vi får meget mindre at gøre med pr. måned og udsigten til hus bliver rykket til år 2016 - MEN vi får mere tid sammen, han bliver hans egen chef og den far han ønsker at være for Alberte... bliver så dejligt at få ham hjem noget mere!! Pt arbejder han 1-2 døgn af gangen. Vi ved aldrig hvornår han skal afsted eller om han kan komme med på ferie eller noget. SÅ upraktisk med små børn (barn). 

Jeg har fundet ud af hvad jeg vil mht. uddannelse og det gav bare en tiltrængt ro i min krop, igen, så skønt!!! og det blev pædagog. Om jeg tager den lange vej via. pædagogisk assistentuddannelse, som tager 2 år og 4 mdr, eller VUC som tager eet år, det ved jeg endnu ikke, men det har jeg jo også god tid til at finde ud af.

Så er jeg startet på Samfundsfag C, via. fjernstudie, og det er bare så skønt! dejlig let og i MIT tempo.. fedt fedt fedt...!!

Sidste men ikke mindst, så har jeg jo bare verdens dejligste datter, som bliver en mere og mere fantastisk lille pige, for hver dag der går.. 

- Ja, jeg er bare rigtig rigtig GLAD for tiden, og det ville jeg lige dele med jer..

Hvad gør dig glad??

KNUS og goooood aften.

Hov hov hov du glemte noget.....

"Og det bedste af det hele er at på onsdag skal jeg passe Smillalunas 2 skøøøøøøøøønne, smukke og fantastiske drenge"

Anmeld

15. november 2010

Vidunderligeunger

smillaluna skriver:

Hov hov hov du glemte noget.....

"Og det bedste af det hele er at på onsdag skal jeg passe Smillalunas 2 skøøøøøøøøønne, smukke og fantastiske drenge"

jamen jeg har faktisk glemt meget!!! IKKE MINDST at jeg skal passe dine dejlige drenge på onsdag.. Glæder mig rigtig meget...

Anmeld

15. november 2010

ESV

BlyViol skriver:

hvad har hun fejlet?? (undskylder hvis det har stået herinde)...

En infektion et eller andet sted i kroppen men de kan ikke finde den så det tog lige nogle dage at finde ud af hvorfor han var så skidt. (det var den meget korte version)

Anmeld

15. november 2010

Vidunderligeunger

ESV skriver:

En infektion et eller andet sted i kroppen men de kan ikke finde den så det tog lige nogle dage at finde ud af hvorfor han var så skidt. (det var den meget korte version)

det var da træls.. godt hun er i bedring.. det værste er altså når ens barn er syg :/

Anmeld

15. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

BlyViol skriver:

tja.. har jo altid singet mellem pædagog og lærer (hvis ikke jeg har haft en hjerneblødning og ville noget HELT andet), men min mor er pædagog.. og jeg synes bare hun er FOR pædagogisk.. Men ja, jeg kan jo bare være pædagog på MIN måde.. Nu starter jeg med PAU'en og ser om det er noget..

Haha, så er det nok en af dine hjerneblødninger jeg har stødt på et par gange... :-)

Men det er så sandt det du skriver.... Har endnu heller ikke selv mødt 2 pædagoger der er ens, hverken hvad angår deres tankegang eller attitude overfor brugerne/børnene.

Anmeld

15. november 2010

ESV

BlyViol skriver:

det var da træls.. godt hun er i bedring.. det værste er altså når ens barn er syg :/

Ja det var rigtig rart. men kan da liiiige se der har sneget sig en mindre fejl ind i min sætning, jeg har ikke nogen han men en rigtig dejlig lille pige!! EJ altså sikke en fejl at lave!!!

Anmeld

15. november 2010

Vidunderligeunger

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Haha, så er det nok en af dine hjerneblødninger jeg har stødt på et par gange... :-)

Men det er så sandt det du skriver.... Har endnu heller ikke selv mødt 2 pædagoger der er ens, hverken hvad angår deres tankegang eller attitude overfor brugerne/børnene.

jeg har VIRKELIG været i vildrede med hvad jeg ville, og hver gang jeg har beslutter mig har det været den der "jubii, udenpå men inden i ".... nu har jeg tygget på det med gog'en i ca 4 uger, og efter en god snak med studirvejlederen i dag, faldt den endelige beslutning.. men een ting er SIKKERT - jeg bliver ikke en gog som min mor!!

Anmeld

15. november 2010

Vidunderligeunger

ESV skriver:

Ja det var rigtig rart. men kan da liiiige se der har sneget sig en mindre fejl ind i min sætning, jeg har ikke nogen han men en rigtig dejlig lille pige!! EJ altså sikke en fejl at lave!!!

ja, det kunne jeg godt se, også derfor jeg skrev HUN!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.