BlyViol skriver:
Mit liv er bare SÅ dejligt!!!
I dag har Alberte og mig været ude og gå en lang tur i dette vidunderlige præ-vintervejr... Når man kigger på hende, så smiler hun og skriger af fryd hver gang hun får øje på noget nyt 
jeg Elsker min kæreste, vi har fundet en god måde at klare hverdagenes uenigheder på - vi snakkede ganske enkelt ikke nok sammen og det har vi gjort noget ved, så skønt...
Han (min kæreste) har lige så sent som igår sagt, at 2011 er sidste år hvor han fisker på havet, hvilket er = vi får meget mindre at gøre med pr. måned og udsigten til hus bliver rykket til år 2016 - MEN vi får mere tid sammen, han bliver hans egen chef og den far han ønsker at være for Alberte... bliver så dejligt at få ham hjem noget mere!! Pt arbejder han 1-2 døgn af gangen. Vi ved aldrig hvornår han skal afsted eller om han kan komme med på ferie eller noget. SÅ upraktisk med små børn (barn).
Jeg har fundet ud af hvad jeg vil mht. uddannelse og det gav bare en tiltrængt ro i min krop, igen, så skønt!!! og det blev pædagog. Om jeg tager den lange vej via. pædagogisk assistentuddannelse, som tager 2 år og 4 mdr, eller VUC som tager eet år, det ved jeg endnu ikke, men det har jeg jo også god tid til at finde ud af. 
Så er jeg startet på Samfundsfag C, via. fjernstudie, og det er bare så skønt! dejlig let og i MIT tempo.. fedt fedt fedt...!!
Sidste men ikke mindst, så har jeg jo bare verdens dejligste datter, som bliver en mere og mere fantastisk lille pige, for hver dag der går..
- Ja, jeg er bare rigtig rigtig GLAD for tiden, og det ville jeg lige dele med jer..
Hvad gør dig glad??
KNUS og goooood aften.
Hov hov hov du glemte noget.....
"Og det bedste af det hele er at på onsdag skal jeg passe Smillalunas 2 skøøøøøøøøønne, smukke og fantastiske drenge"