Hjemvendt fra svendeprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2010

Manakauapo

B&J skriver:

hihihihih ja så har du et lille problem

Bare en lille smule  hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

B&J

Kageteenageren skriver:

Bare en lille smule  hihi

hihihii

Anmeld

15. november 2010

Manakauapo

B&J skriver:

hihihii

Men hvis det vokser lige så hurtigt som sidste gang, har jeg jo skulderlangt hår til sommer (hvis jeg vel og mærke ikke klipper det )

Anmeld

15. november 2010

Manakauapo

twinboys skriver:

wauuuuuuuuuuuuuuuuw hvor er du smart... det er blevet fedt

Tak skal du have søde Majbritt...

Anmeld

15. november 2010

B&J

Kageteenageren skriver:

Men hvis det vokser lige så hurtigt som sidste gang, har jeg jo skulderlangt hår til sommer (hvis jeg vel og mærke ikke klipper det )

ej det må du ikke fyyyyy hihihihihi det ser bare så frisk og pænt ud til dig med det korte hårså ikke langt hår igen skam dig hihihihi

Anmeld

15. november 2010

Manakauapo

propogberta skriver:

Det er da super flot...det klær dig

Smiler  Tak

Anmeld

15. november 2010

Manakauapo

B&J skriver:

ej det må du ikke fyyyyy hihihihihi det ser bare så frisk og pænt ud til dig med det korte hårså ikke langt hår igen skam dig hihihihi

Jamen... Jamen... Min pigedrøm har altid været at få langt lyst hår til midt på ryggen. Det vil jeg gerne prøve bare en gang

Anmeld

15. november 2010

Ranarupta

Kageteenageren skriver:

Så er jeg netop hjemvendt fra svendeprøven! Nøj, hvor var det hyggeligt, men utroligt så nervøs man kan blive, når man ikke aner hvem man skal klippes af! Men jeg fik da heldigvis en rigtig god en, der vidste hvad hun lavede!

Jeg syntes desværre lidt at håret en smule for kort, men det gror jo hurtigt ud igen!

Billede 1: Før

Billede 2+3: Efter

Billede 4: Hårprodukter jeg fik

Jeg synes ikke, at det er for kort - synes det er viiiildt flot! Ville ønske, jeg kunne have sådan en fritz!

Anmeld

15. november 2010

Zafir

Var du model til svendeprøve?

Det er smart

Anmeld

15. november 2010

B&J

Kageteenageren skriver:

Jamen... Jamen... Min pigedrøm har altid været at få langt lyst hår til midt på ryggen. Det vil jeg gerne prøve bare en gang

Ja okay det kan jeg godt forså det må du også gerne så jeg er selv i fuld gang med af lade mit hår gro for 2år siden sagde jeg at jeg ville prøve engang i mit liv af have hård ned til fødderne nu er det lige under numsen godt på vej men har det nu været mange gange og klipper jeg det af ihh altså hihhihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.