den stolte søster og far...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. november 2010

merle2010

ville bare lige vise jer et billede jeg tog idag.. merle smiler så meget at hendes øjne er lukkede.. og søster er sååå stolt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Louise mortil4

merle2010 skriver:

ville bare lige vise jer et billede jeg tog idag.. merle smiler så meget at hendes øjne er lukkede.. og søster er sååå stolt..

hold da op hun ligner sin far Rigtig godt billede

Anmeld

15. november 2010

merle2010

ja hun ligner sin far meget.. der er ingen tvivl om hvem der er hendes far.. hehe

Anmeld

15. november 2010

B&J

Sikke et dejligt billede vi mangler bare lige mor med på det også og ja hun ligner sin far så dejlig så må i have en til der ligner mor super godt billede søde

Anmeld

15. november 2010

merle2010

B&J skriver:

Sikke et dejligt billede vi mangler bare lige mor med på det også og ja hun ligner sin far så dejlig så må i have en til der ligner mor super godt billede søde

ja vi mangler mig, og også hendes storebror, som ikke lige var her idag.. men vi skal have en fotograf til at tage nogle billeder af os sammen... ja hendes far kan sku ikke rende fra hende du... men det tror jeg nu heller ikke han kunne finde på

og tak for de søde ord..

Anmeld

15. november 2010

B&J

merle2010 skriver:

ja vi mangler mig, og også hendes storebror, som ikke lige var her idag.. men vi skal have en fotograf til at tage nogle billeder af os sammen... ja hendes far kan sku ikke rende fra hende du... men det tror jeg nu heller ikke han kunne finde på

og tak for de søde ord..

nej det kan han ikke det ligner hun ham for meget til  den dejlige prinsesse og sikke smil hun har det er så fantastisk

Anmeld

15. november 2010

Bom

Haha hvor er hun sød...  

Og ingen tvivl om at det ihvertfald ikke er postbudet der er far..

Anmeld

15. november 2010

Rosa

Hahahaha, sikke da et PRAGTFULDT billede - Sikke et herligt babysmil!!!

Anmeld

15. november 2010

Mor til Frederic og Freya

merle2010 skriver:

Hvor er de alle herlige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.