Hey alle derude.
Jeg er i den situation, at jeg siden marts 2010 har været arbejdsløs og søgt nyt job. Kort tid efter startede min kæreste og jeg på PB. Min kæreste har meget dårlig sædkvalitet, så vi tænkte at der nok vil gå nogle år, som der gjorde med hans børn fra tidligere forhold.
Lige nu er jeg i et vikariat, som jeg er super glad for. Det får tankerne lidt væk fra at være deperat omkring en lille baby.
Samtidig med det står jeg og skal til 2. samtalerunde imorgen på et job jeg har søgt, og jeg har tit tænkt på om man egentlig er en "forfærdelig person" at planlægge barn uden at have fast job. Eller tænk nu hvis jeg bliver ansat det nye sted, og så går der kun et par mdr. så bliver jeg gravid... Bare tanken om hvis man skulle fortælle sin chef, at man er glad for man fik jobbet, men nu går man altså på barsel om kort tid - puha giver mig kuldegysninger.
Er der nogle af jer derude der har prøvet at starte på et nyt job og kort tid efter blev gravid - hvordan fortalte i det til jeres chef og hvad sagde han/hun?
Jeg synes bare ikke at arbejde skal være alt i det her liv. Vi ved begge at vi sagtens kan overleve økonomisk, hvis jeg ikke når at få job inden.
Havde lige brug for at spørge, nu har jeg tænkt på det i så mange mdr. 
Anmeld