størrelse på forster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.548 visninger
24 svar
0 synes godt om
15. november 2010

betiinsen

er 12+6 hvilket de har beregnet til NF scnning idag og alt var fint. fik målt barnet til at være 6,5 cm, hvilket jeg synes er lille ift. men lægen sagde det var normalt og at det var ud fra længden hun beregnede termin m.m. Men er det ikke lidt småt eller hvad siger i? hmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Marco2

Gå ind og læs uge for uge under graviditet her på baby.dk. Der står det hele.

AG

Anmeld

15. november 2010

Dia

Hvor er jeg glad for, at din nf gik godt  Min gik også fint, dejligt at alt er, som det skal være, og hvor var det sjovt at se den lille!

Anmeld

15. november 2010

betiinsen

Dia skriver:

Hvor er jeg glad for, at din nf gik godt  Min gik også fint, dejligt at alt er, som det skal være, og hvor var det sjovt at se den lille!

tak søde.. i lige måde.. ja det var rigtig sjovt.. hvor langt er du henne og fik du en lav  risiko?

Anmeld

15. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Din baby lyder til at være helt perfekt. Prøv at se vores skema over fosterets størrelse.

Anmeld

15. november 2010

betiinsen

Karoline skriver:

Din baby lyder til at være helt perfekt. Prøv at se vores skema over fosterets størrelse.

åh tak.. den side havde jeg ikke set.. jamen så passer det super fint tak for hjælpen, så kan jeg tage det roligt igen hihi

Anmeld

15. november 2010

Ønskebaby25

Vi har også lige været til NF i dag og vores lille baby blev målt til 6,8 cm. Og det var helt perfekt sagde hun. Så tror ikke det er så småt igen. Selvom det lyder ret småt.

Vildt spændende og følge med på skærmen. Det er vores første barn, så det var helt rørende at se den lille på skærmen.

Hilsen mig (12+6)

Anmeld

15. november 2010

Moar2011

Dejligt at høre jeres gik godt - og alt var som det skulle være.

Jeg skal selv imorgen

Anmeld

15. november 2010

Rockertand

betiinsen skriver:

er 12+6 hvilket de har beregnet til NF scnning idag og alt var fint. fik målt barnet til at være 6,5 cm, hvilket jeg synes er lille ift. men lægen sagde det var normalt og at det var ud fra længden hun beregnede termin m.m. Men er det ikke lidt småt eller hvad siger i? hmm

Stoler du ikke på, hvad lægen siger?

Anmeld

15. november 2010

Pige2009

betiinsen skriver:

Baby er helt perfekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.