Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Må man komme i narkose når man har feber??
Min datter skal i narkose i morgen, da hun har en perle i næsen som ikke kan komme ud, og nu er vi så uheldige at hun har fået feber..... Hun er 3 år
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mamman skriver: Må man komme i narkose når man har feber?? Min datter skal i narkose i morgen, da hun har en perle i næsen som ikke kan komme ud, og nu er vi så uheldige at hun har fået feber..... Hun er 3 år
Nej det mener jeg ikke man må... Man må ikke være syg...
Majbritt
twinboys skriver: Nej det mener jeg ikke man må... Man må ikke være syg... Majbritt
Nej det tænkte jeg nok det er så typisk at hun skal blive syg....
Mamman skriver: Nej det tænkte jeg nok det er så typisk at hun skal blive syg....
men hvor meget har hun???
Kan man ikke ringe til afd. og høre af...
twinboys skriver: men hvor meget har hun??? Kan man ikke ringe til afd. og høre af...
39. Jo jeg vil ringe derop i morgen fomiddag
Mamman skriver: 39. Jo jeg vil ringe derop i morgen fomiddag
hvornår skal hun for... måske er feberen væk imorgen:::: er hun snottet eller forkølet
twinboys skriver: hvornår skal hun for... måske er feberen væk imorgen:::: er hun snottet eller forkølet
det er først kl. 14.30 - så der kan nå at ske meget.... nej hun er hverken snottet eller forkølet.....
Jeg ved ikke om det er den perle der gør at hun har fået feber
Mamman skriver: det er først kl. 14.30 - så der kan nå at ske meget.... nej hun er hverken snottet eller forkølet..... Jeg ved ikke om det er den perle der gør at hun har fået feber
ja det kan jo godt være... men god bedring og pøj pøj ....
twinboys skriver: ja det kan jo godt være... men god bedring og pøj pøj .... Majbritt
Takker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128