glæder mig til....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.179 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. november 2010

NinaNymannMadsen

at jeg skal ha min aller første tattoo.
det skal jeg her til den føreste.
kenneth har en veninde som tusser nemlig og hun tager 500 for en navne tattoo i rimelig størrelse.
jeg skal ha skrevet Asta Maria på min ankel.
glæder mig til det, for har snakket længe om at få en.

kan starte i de små, for vil også gerne ha en engel vs djævle tattoo men hvor jeg ikk helt endnu har snakket om lænden.

ville bare ud med det for glæder mig så meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

louise8723

det lyder da super fint - overvejer også selv  at få lavet noget med bettemandens navn

men pas på med "køkkenbords"tattovører da mange ikke er så gode til deres hygiejne samt ved hvad de laver

Anmeld

15. november 2010

Milsen

Hey

Undskyld jeg lige skrive dette i dette indlæg, men jeg kan bare IKKE finde ud af, hvor man opretter et debatindlæg henne.

Synes jeg har trykket på samtlige knapper inde på den side, og det gav ikke mere mening.

Er der nogen der kan hjælpe mig?

Anmeld

15. november 2010

louise8723

Milsen skriver:

Hey

Undskyld jeg lige skrive dette i dette indlæg, men jeg kan bare IKKE finde ud af, hvor man opretter et debatindlæg henne.

Synes jeg har trykket på samtlige knapper inde på den side, og det gav ikke mere mening.

tryk på debat i øverste linje.. så finder du nogle kategorier.. og så vælger du den din debat passer i og går ind i den og opretter en ny debat

Anmeld

15. november 2010

Sees

Hey

DU går ind i 'DEBAT', der finder du den kategori som du vil skrive under, og trykker på den, og så kommer der en grøn boks, hvor der står noget ligende "opret nyt emne" - Var det til at forstå?

til TS: Kan godt forstå du glæder dig.
Jeg har selv en med min søns navn, og jeg er SUPER glad for den!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. november 2010

NinaNymannMadsen

louise4060 skriver:

det lyder da super fint - overvejer også selv  at få lavet noget med bettemandens navn

men pas på med "køkkenbords"tattovører da mange ikke er så gode til deres hygiejne samt ved hvad de laver

så vidt jeg ved er hun autoriseret og sådan nogen ting og er skide god til hendes arbejde hun er bare meget langsom.
men hellere langsom og have et ordenligt stykke arbejde bag efter en hurtig og sjusket.
har set en del af det hun har lavet og det er virkelig flot.

Anmeld

15. november 2010

NinaNymannMadsen

Sees. skriver:

DU går ind i 'DEBAT', der finder du den kategori som du vil skrive under, og trykker på den, og så kommer der en grøn boks, hvor der står noget ligende "opret nyt emne" - Var det til at forstå?

den er virkelig pæn

Anmeld

15. november 2010

Milsen

Sees. skriver:

Åh tusind tak - jo tak det var til at forstå

Anmeld

15. november 2010

Mira0911

Astasmor skriver:

at jeg skal ha min aller første tattoo.
det skal jeg her til den føreste.
kenneth har en veninde som tusser nemlig og hun tager 500 for en navne tattoo i rimelig størrelse.
jeg skal ha skrevet Asta Maria på min ankel.
glæder mig til det, for har snakket længe om at få en.

kan starte i de små, for vil også gerne ha en engel vs djævle tattoo men hvor jeg ikk helt endnu har snakket om lænden.

ville bare ud med det for glæder mig så meget

Det bliver jo herrens spændende... :) 

Anmeld

15. november 2010

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Det bliver jo herrens spændende...  

ja det gør det nemlig..
glæder mig også rigtig meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.