symptomer men negativ test..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.038 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. november 2010

BulleMulle

Er der nogen som har prøvet eller hørt om nogen som har haft symptomer på graviditet og gået over tid, men stadig testet negativ? Og så senere testet positiv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Frk.S

Ja! Jeg har ikke prøvet det, men jeg har læst om det flere gange - bl.a. herinde. Der er åbenbart nogen der danner HCG langsommere.

Anmeld

15. november 2010

BulleMulle

Frk.S skriver:

Ja! Jeg har ikke prøvet det, men jeg har læst om det flere gange - bl.a. herinde. Der er åbenbart nogen der danner HCG langsommere.

Jeg er gået en uge over tid, så tog til lægen idag,. men testen viste negativ, jeg har kvalme, ømme bryster, konstant træt og meget kvalme.. Men lægen sagde at jeg ikke var gravid pga den viste negativ, osv.. synes bare det er mærkeligt min mens ikke kommer..

Og hun sagde at man ikke ville få symptomer hvis en test ikke kan fremvise et positivt svar.. :/

Anmeld

15. november 2010

CamillaValby

BulleMulle skriver:

Jeg er gået en uge over tid, så tog til lægen idag,. men testen viste negativ, jeg har kvalme, ømme bryster, konstant træt og meget kvalme.. Men lægen sagde at jeg ikke var gravid pga den viste negativ, osv.. synes bare det er mærkeligt min mens ikke kommer..

Og hun sagde at man ikke ville få symptomer hvis en test ikke kan fremvise et positivt svar.. :/

for at du danner det lidt langsommere

Hvis det bliver ved med at udeblive , eller du bare begynder at pletbløde, ville jeg smutte en tur forbi lægen.
Jeg oplevede det samme, men var dog gravid uden for livmoderen, det håber jeg bare ikke er tilfældet for dig

Anmeld

15. november 2010

BulleMulle

CamillaValby skriver:

for at du danner det lidt langsommere

Hvis det bliver ved med at udeblive , eller du bare begynder at pletbløde, ville jeg smutte en tur forbi lægen.
Jeg oplevede det samme, men var dog gravid uden for livmoderen, det håber jeg bare ikke er tilfældet for dig

Jeg fik hende til at tage en blodprøve, så den skal jeg ringe og få svar på, på onsdag.. Jeg håber så inderligt at jeg er gravid, efter jeg havde en SA først på året..

Anmeld

15. november 2010

CamillaValby

BulleMulle skriver:

Jeg fik hende til at tage en blodprøve, så den skal jeg ringe og få svar på, på onsdag.. Jeg håber så inderligt at jeg er gravid, efter jeg havde en SA først på året..

Uhh kendet det al for godt

Du får om at du får en dejlig nyhed

Anmeld

15. november 2010

BulleMulle

CamillaValby skriver:

Uhh kendet det al for godt

Du får om at du får en dejlig nyhed

Tak skal du have (:

Anmeld

15. november 2010

SussieThyssen

BulleMulle skriver:

Er der nogen som har prøvet eller hørt om nogen som har haft symptomer på graviditet og gået over tid, men stadig testet negativ? Og så senere testet positiv?

Ork ja..jeg har ikke kunnet testes positiv med nogen af mine før mellem uge 12-16, men var da smadder gravid alligevel 
Og jeg kender en hel del der har oplevet det samme.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. november 2010

BulleMulle

SussieThyssen skriver:

Ork ja..jeg har ikke kunnet testes positiv med nogen af mine før mellem uge 12-16, men var da smadder gravid alligevel 
Og jeg kender en hel del der har oplevet det samme.

Kærligst
Sussie

Havde du så også alle symptomerne inden du kunne teste ?

Anmeld

15. november 2010

SussieThyssen

BulleMulle skriver:

Havde du så også alle symptomerne inden du kunne teste ?

Jada...begyndte med kvalme i løbet af den første uge, og så kom alle brystspændingerne, trætheden og mærkelige spise-ideer...og hajer i min morgenkaffe, så jeg måtte gå over til te
Og jeg var jo også til scanning og alt muligt. Masser af hjertelyd og det hele, men ingen positive tests LOL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.