Hvor er det bare et godt billede I har fanget af Frøken Pjuskebusk!
Ang. lactulosen, så er det ikke noget jeg vil anbefale af egne bitre erfaringer! Da xxx også led af forstoppelse og uro i maven, fik vi at vide at vi skulle prøve lactulose (af lægen!) - hvilket efter en uges tid resulterede i endnu mere gråd end før! Det var så skrækkeligt! Autoritetstro som jeg var, fortsatte jeg efter lægens anvisninger, indtil jeg (af en anden lægen i lægehuset) og sp fik at vide at op mod 70 % af de børn der får lactulose får endnu mere uro i maven. Derfor blev jeg rådet til movicol i stedet, som de også bruger på neonatal afdelingen (i århus i hvert fald), da det kun angriber selve afføringen og ikke hele fordøjelsessystemet. Bare lidt info
" src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="
" />
Da vi gik over til movicol, var xxxs mave - og derved og skirgturene væk med det samme - tankevækkende! (apropos, så var xxx brystbarn og havde ALLIGEVEL ondt i maven!!)
Det er frygteligt hårdt for parforholdet at blive forældre - sådan oplevede jeg det i hvert fald. Man skal virkelig til at lære nogle helt nye sider af sin mand og sig selv at kende - det er bare så vigtigt at man prøver at huske alle de fantastiske stunder man også har sammen - men jeg tvivler på at der er mange par som ikke lige har skulle genfinde hinanden efter det første barn.
Vores misser herhjemme var godt nok heller ikke tilfredse med, da der kom en lille mennskeunge i huset - for hvad skulle det nu til for? Sjovt du skriver hvordan August kommer løbende når z græder - vores Bella gjorde præcist det samme med xxx. Hvis jeg ikke lige var lige i nærheden kom hun spurtede og nærmest "trak" mig med hen til der hvor xxx lå (spørg mig ikke om hvordan hun kan det uden hænder!).
Jeg synes det var så kært! xxx er i øvrigt rigtig glade for kattene nu, og de ligger tit og putter sammen
" src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="
" /> Mon ikke z og August bliver rigtige buddies når hun bliver større?
Anmeld