Hej folkens.
Har besluttet at min barsel skal slutte med en rejse ned i varmen, og lille Wilma skal self. med
Når vi rejser er hun 5 mdr. Jeg har forhørt mig hos sp om spædbørn må flyve, og har fået grønt lys
De må faktisk flyve hjem fra hospitalet, når de er blevet født, hvis det skulle være
hehe.. Men er der nogen af jer der har erfaringen med at tage de små med ud og flyve? Hvilke reaktioner har de haft på dette? Self reagerer de forskelligt, men er nysgerrig og helt vildt spændt på om hun kan klare det - også det med at sove et andet sted end hjemme. Gad vide om hun reagerer på den nye lugt og varmen osv.
Tillægsspørgsmål:
- Hvordan har i beskyttet jeres små mod solen? Hat, hvilken faktor solcreme eller bare altid i skyggen?
- Ammede i ved opstigning og landing i flyveren, og havde i indtryk af at trykket i barnets ører blev udlignet? Er man spændt fast mens man ammer, og er den lille?
- Jeg skal begynde skole 1 uge efter vi er kommet hjem, så jeg overvejer at trappe amningen ned lidt før turen. Vi har barnepige med, så jeg tænker også det ville være rart ikke at rende rundt med kanon meget mælk i brysterne, når mig og manden skal en tur i byen
Har i nogen erfaringen med hvor længe det tager at trappe amningen ned, fra fuld amning til amning 2-3 gange dagligt? Kan man overhovedet opleve spændte bryster når man ammer så lidt?
- Når man skal lave grød til den lille, skal man så koge købt vand, eller er det nok bare at koge vandet fra hanen dernede (gran canaria)
Hvis der er noget i synes jeg bør vide ifm rejsen må i meget gerne skrive det.
Knuser
Anmeld