Ømme Bryster.. Hvor lang tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.118 visninger
3 svar
1 synes godt om
15. november 2010

viben

Hej allesammen...

Jeg testede i dag (endelig) positiv :-) Havde en SA sidste år i September... Dengang spurgte lægen hvornår mine bryster var holdt op med at være ømme, og det passede med der hvor fosteret var dødt...

Vil det sige at man skal have ømme bryster/brystvorter dagligt gennem hele graviditeten?

Håber nogen kan hjælpe med et svar, og ind til da krydser jeg fingre for at fortsætte med ømheden ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

otlitrom

Altså, jeg skal ikke spille klog. Men jeg tænker umiddelbart at det er en ret tosset udtalelse af din læge!! Der er nogen der går igennem en sund graviditet uden at have ondt nogen steder!

Hvis du har ondt, så se det som et godt tegn. Men holder det op, så tror jeg altså ikke du skal være nervøs. Jeg håber så sandelig ikke at jeg skal have ondt 31 uger endnu

OG! TILLYKKE MED GRAVIDITETEN!!!

Anmeld

15. november 2010

DK

Ejj det tror jeg ikke du kan regne med! Der er nogen der aldrig får ømme bryster! Jeg havde ENORMT ømme bryster i starten og det har da fortaget sig igen... Jeg husker ikke lige hvornår men det må lige så stille været gået væk ved en uge 12 cirka! Så voksede de en masse igen omkring uge 20 og var igen ømme der i en periode! Altså de er stadig ikke så "hårdføre" som de var før, men jeg har bestemt ikke ømme bryster!

Min søster var gravid og havde en SA. Først ved NF scanningen opdagede de at fosteret var dødt i uge 8 cirka. Det passede så også med at alle hendes symptomer som kvalme, ømme bryster og træthed var gået væk der i uge 8! Så jeg tror mere du skal tage det som at hvis du har symptomer og de pludseligt går væk, så kan det betyde at fosteret er dødt!

Men altså der er jo stadig mange der er gravide og aldrig har nogle symptomer på noget som helst, ud over en fin voksende mave!

Anmeld

15. november 2010

viben

Det er netop det samme der skete i mit tilfælde... Dog var det kun de ømme bryster der var forsvundet, og ikke trætheden og tissetrængen... Så er jo bange for at gå helt i panik hvis mine bryster pludselig ikke er ømme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.