opsagt 7 uger før fødsel =/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2010

bøgelund

LouiseNielsen skriver:

Har en kammeret som køber lejligheder og huse på fyn, sætter dem i stand og lejer ud.... Kan prøve og spørge ham om han har noget på hånden?

Hvad har i af krav???

det må du gerne  

jamen vi har en lille hund.. så skal der være mindst 1 børneværelse.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

LouiseNielsen

bøgelund1 skriver:

det må du gerne  

jamen vi har en lille hund.. så skal der være mindst 1 børneværelse.. 

Må det kun være i Kerteminde??

Anmeld

15. november 2010

bøgelund

Znuzke skriver:

Hun kan da ikke bare opsige jeres lejekontrakt! Der findes altså regler for den slags - og i har ihvertfald min. 3 mdrs. opsigeslse - hvis ikke mere.

vi har noget opsigelse ja.. men det er træls at stå med et nyfødt barn, og flytte.. Så jeg ville helst flytte inden da..  

Anmeld

15. november 2010

bøgelund

LouiseNielsen skriver:

Må det kun være i Kerteminde??

nej det behøver det ikke .. vi skal ned og se et hus imorgen, så kan jeg lige vende tilbage.. for hvis vi siger ja til det, behøver du ikke arbejde videre i det.. skriver lige imorgen.. tusind tak for hjælpen

Anmeld

15. november 2010

LouiseNielsen

bøgelund1 skriver:

nej det behøver det ikke .. vi skal ned og se et hus imorgen, så kan jeg lige vende tilbage.. for hvis vi siger ja til det, behøver du ikke arbejde videre i det.. skriver lige imorgen.. tusind tak for hjælpen

Ja gør det.... Og var så lidt!!

Anmeld

15. november 2010

Marco2

Hun kan ikke opsige dig med tre måneders varsel eller mindre. Du har 1 års opsigelse.

"Bor du til leje i et enfamiliehus eller en ejerlejlighed kan du normalt kun opsiges med den begrundelse, at udlejeren selv ønsker at bo i lejemålet. I sådanne situationer har du krav på et opsigelsesvarsel på mindst 1 år, og det er en betingelse, at ens udlejer selv personligt flytter ind i lejemålet."

Så du kan tage det helt roligt. I behver ikke finde noget at flytte i sådan lige foreløbigt

AG

Anmeld

15. november 2010

ekzunz

bøgelund1 skriver:

vi har noget opsigelse ja.. men det er træls at stå med et nyfødt barn, og flytte.. Så jeg ville helst flytte inden da..  

Jamen i har faktisk 1 års opsigelse..... Har i ikke en lejekontrakt? Så står det der også.

Anmeld

15. november 2010

bøgelund

Znuzke skriver:

Jamen i har faktisk 1 års opsigelse..... Har i ikke en lejekontrakt? Så står det der også.

ja, men så er problemet jo at jeg får ondt af hende.. hun står uden sted at bo, med 2 børn.. 

ved godt at det i princippet ikke er mit problem, men det kan jeg bare ikke.. =/ 

og hvis jeg alligevel bor her på "lånt" tid, kan vi ligeså godt finde noget andet.. 

Anmeld

15. november 2010

bøgelund

Marco2 skriver:

Hun kan ikke opsige dig med tre måneders varsel eller mindre. Du har 1 års opsigelse.

"Bor du til leje i et enfamiliehus eller en ejerlejlighed kan du normalt kun opsiges med den begrundelse, at udlejeren selv ønsker at bo i lejemålet. I sådanne situationer har du krav på et opsigelsesvarsel på mindst 1 år, og det er en betingelse, at ens udlejer selv personligt flytter ind i lejemålet."

Så du kan tage det helt roligt. I behver ikke finde noget at flytte i sådan lige foreløbigt

AG

se svar nedenunder..

Anmeld

15. november 2010

ekzunz

bøgelund1 skriver:

ja, men så er problemet jo at jeg får ondt af hende.. hun står uden sted at bo, med 2 børn.. 

ved godt at det i princippet ikke er mit problem, men det kan jeg bare ikke.. =/ 

og hvis jeg alligevel bor her på "lånt" tid, kan vi ligeså godt finde noget andet.. 

Dejligt for hende at hun har jer som lejere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.