Spunk på billede :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.629 visninger
19 svar
0 synes godt om
15. november 2010

Thereseh

Så har jeg været til tidlig scanning. Alt var i skønneste orden, og jeg fik ros for en fin babyhule. Moderkage så ud til at blive dannet bagtil, så jordmor mente at jeg ville mærke liv tidligt. 

Hun kunne dog måle at jeg ikke var 9+6 men istedet 8+5. Hun beroligede mig dog, og sagde at med så fint hjerteblink og fin lille spunk, skulle jeg ikke gå og være nervøs frem til 12. uge. Skønt !!

Neders ser I spunken, og på det ene billede er der foroven i det "sorte hulrum" en lille rund prik. Det er blommesækken, som spunken lever af indtil 11. uge ca. Sjovt. 

Hurra, den er der virkelig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Thereseh

Hov - her er billederne. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. november 2010

twinboys

Thereseh skriver:

Så har jeg været til tidlig scanning. Alt var i skønneste orden, og jeg fik ros for en fin babyhule. Moderkage så ud til at blive dannet bagtil, så jordmor mente at jeg ville mærke liv tidligt. 

Hun kunne dog måle at jeg ikke var 9+6 men istedet 8+5. Hun beroligede mig dog, og sagde at med så fint hjerteblink og fin lille spunk, skulle jeg ikke gå og være nervøs frem til 12. uge. Skønt !!

Neders ser I spunken, og på det ene billede er der foroven i det "sorte hulrum" en lille rund prik. Det er blommesækken, som spunken lever af indtil 11. uge ca. Sjovt. 

Hurra, den er der virkelig 

Åhhh lille spunk du ligger godt inde i babyhulen og vokser dig stor og stærk...

Anmeld

15. november 2010

Kruse90

Dejligt at alt ser fint ud
Tillykke

Anmeld

15. november 2010

Thereseh

twinboys skriver:

Åhhh lille spunk du ligger godt inde i babyhulen og vokser dig stor og stærk...

Jaaa, den er så sød den lille spunk 

Anmeld

15. november 2010

Thereseh

Kruse90 skriver:

Dejligt at alt ser fint ud
Tillykke

Tak Carina 

Anmeld

15. november 2010

otlitrom

Nåååårh, hvor fint Det er så dejligt at se den lille. Du er en dag længere end mig, jeg er 8+4... Så vores bebs må se ca sådan ud nu også Jeg blev scannet sidste tirsdag, sikken en dejlig oplevelse!

Anmeld

15. november 2010

Thereseh

kitty skriver:

Nåååårh, hvor fint Det er så dejligt at se den lille. Du er en dag længere end mig, jeg er 8+4... Så vores bebs må se ca sådan ud nu også Jeg blev scannet sidste tirsdag, sikken en dejlig oplevelse!

Hi hi, det er da skægt 

Ja, jeg havde det på fornemmelsen at spunken var lidt yngre, for min cyklus har været ret uregelmæssig og jeg kan huske at jeg tænkte "det var da sent jeg havde æl, for det kunne jeg mærke, en uge senere end normalt" 

Så ser jeres sikkert også sådan ud ja, og stadig med en lille blommesæk 

Anmeld

15. november 2010

Happiness

Ihhh hvor fint Og tillykke med at alt er som det skal være

Tog du til Scanningsklinikken for gravide ved kgs. Nytorv? Skal derhen om en uge, og er meget spændt

Anmeld

15. november 2010

Thereseh

MaybeMe skriver:

Ihhh hvor fint Og tillykke med at alt er som det skal være

Tog du til Scanningsklinikken for gravide ved kgs. Nytorv? Skal derhen om en uge, og er meget spændt

Tusind tak, ja det er altså dejligt at vide at alt er ok. 

Jeg tog Scanningsklinikken oppe ved Vesterport. Rigtig sød jordmoder og super god stemning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.