tænkt øv øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. november 2010

Anonym trådstarter

min kæreste og jeg prøver at få et barn skal rigtig først have min mens om 2dage men

i lørdag kastet jeg op om morgen og havde lidt øm bryster så tænkt måsk er jeg blevet gravid... men glemt hurtig tanken igen da jeg skulle til fødselsdag

om aften da vi kom hjem havde jeg haft lidt uflåd med blod altså meget lidt man kun næsten kun lige se det så jeg gik ind til kæresten og sagde øv jeg har fået min mens

men altså idag næsten 2 døgn efter har jeg altså ikke set mere end det blod som var i lørdags kan jeg være gravid har stadig kvalme mest om morgen eller tror i min mens er på vej har ikke oplevet det før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

FruHolm <3

du kan sagtens være gravid alligevel, der er nogen der bløder lidt i starten, og hvis du næsten ikke kunne se det, vil jeg ikke mene at det er noget du skal hænge dig i nu skal du heller ikke vænte længe på testdag, men testede selv positiv et par dage før så kan da være du kan teste imorgen tidlig

for at den er der

Anmeld

15. november 2010

Anonym trådstarter

sarah Foged skriver:

du kan sagtens være gravid alligevel, der er nogen der bløder lidt i starten, og hvis du næsten ikke kunne se det, vil jeg ikke mene at det er noget du skal hænge dig i nu skal du heller ikke vænte længe på testdag, men testede selv positiv et par dage før så kan da være du kan teste imorgen tidlig

for at den er der

jeg håber da jeg er gravid og  

men frygter da at testen i morgen tidlig er negativ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.