Idder til gode 1 års ønsker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

880 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. august 2008

Gustavsmor

Tiden flyver afsted, og vores Gustav blir allerede snart 1 år...Udover tøj, legetøj, scooter, plastservice, børnecdér har I så nogle gode ideér til ønskesedlen??

Knus Berrit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2008

Nadi

På Oliver's ønskeseddel stod der også Gåvogn Penge Wheely Bug Play tray til Tripp Trap stolen Vi fik så en vippe(hund) fra DanToy, og den er bare super god. Den havde vi dog ikke ønsket os, men den kan anbefales :D -Nadia

Anmeld

17. august 2008

MorCamilla

Mikkel ønskede sig også børnebøger med tykke sider, som han selv kunne "læse" i...

Anmeld

17. august 2008

Gustavsmor

[citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] På Oliver's ønskeseddel stod der også Gåvogn Penge Wheely Bug Play tray til Tripp Trap stolen Vi fik så en vippe(hund) fra DanToy, og den er bare super god. Den havde vi dog ikke ønsket os, men den kan anbefales :D -Nadia [/citat] Tak tror da lige jeg vil tilføje den vippe hund!

Anmeld

12. april 2009

A.

Nadi skriver:

På Oliver's ønskeseddel stod der også Gåvogn Penge Wheely Bug Play tray til Tripp Trap stolen Vi fik så en vippe(hund) fra DanToy, og den er bare super god. Den havde vi dog ikke ønsket os, men den kan anbefales -Nadia

har du måske et billede for jeg kan ikk finde den vippe nogen steder

Anmeld

12. april 2009

Nadi

agnieszka skriver:

har du måske et billede for jeg kan ikk finde den vippe nogen steder

Den ser sådan her ud. Det er Dantoy som laver dem, og jeg mener faktisk at de har den i føtex. Eller det har de ihvertfald i "min" føtex
www.dantoy.dk står der godt nok at de anbefaler den fra 2 år, men Oliver kunne godt sidde på den da han var et år med hjælp fra os.

Anmeld

12. april 2009

A.

Nadi skriver:

Den ser sådan her ud. Det er Dantoy som laver dem, og jeg mener faktisk at de har den i føtex. Eller det har de ihvertfald i "min" føtex
www.dantoy.dk står der godt nok at de anbefaler den fra 2 år, men Oliver kunne godt sidde på den da han var et år med hjælp fra os.

super tak..så den i bilka tilføjer den til ønskeliste ihvertfladt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.