Møde hos mig d. 20 :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. november 2010

Dictes mor

Hej piger,
Jeg er desværre nødt til at aflyse det planlagte møde på lørdag pga. mange ting. Blandt andet vil jeg gerne en tur ned til min mor (hun får første omgang kemo idag), jeg skal se at få den eksamensopgave skrevet, og eftersom vi flytter allerede om halvanden måned, så er jeg begyndt at pakke lidt, og huset er måske ikke helt velegnet til mange gæster pt, og sidst men ikke mindst har jeg lovet at undervise nogle hundefører om søndagen og det kræver en del forberedelse. Jeg er ked af det, og håber, at vi kan finde ud af noget, når vi er flyttet og komme på plads.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

JustAnotherName

Jeg var forhindret i at deltage, fordi det blev flyttet til den 20/11.
Så for min skyld er det ingen problem, tvært imod, så kan det være at det gør, at jeg faktisk KAN være med, når en ny aftale kommer på benene.

Jeg har faktisk mulighed for (som tidligere) at låne forhallen, og lave træf der. Så der kan komme en HEL DEL! .....Jeg skal bare lige spørge om lov, og aftale datoer med hal-lederen, inden jeg planlægger noget endeligt.

Men ihvertfald, så er det da en mulighed!.....hvis ikke andre muligheder er.

Anmeld

16. november 2010

Dictes mor

Jeg opper lige, så er jeg sikker på, at alle ser det.

Anmeld

16. november 2010

anna-jonas

Brandærgerligt..............men der skal være energi til det hele, og kan godt forstå at du gerne vil bruge kræfterne på din mor. Jeg håber at hun klarer kemo'en fint, og ikke har alt for mange bivirkninger.

Jeg håber meget at vi kan ses, engang inden alt for længe..................har jo bunker af tøj, du skal se.

Knus Mette

Anmeld

16. november 2010

msax

øv hvor er det ærgeligt...

men også lidt heldigt, for jeg er sku ved at være temmelig presset med specialet, og havde overveje at jeg var nød til at melde fra.

Jeg håber din mor tager behandlingerne i stiv arm og ikke får alt for mange bivirkninger.

SMIL fra mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.