Hvordan indretter i jer i bilen ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.388 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. august 2008

Rahmberg.dk

Vi har jo sådan en Hyundai Elantra Stationcar.
Årg. 1999/ 2000.
Selvfølgelig kan airbaggen IKKE slås fra ved passegersædet :@
Og det var bare slet ikke med i vores overvejelser at vi skulle have flere børn da vi købte den.

Og jeg mener jo klart det mest optimale er den lille foran i bagudvendt autostol, når man nu ind imellem skal køre alene med begge de små.

Så hjælp mig lige og fortæl hvad i andre har gjort..
Meget gerne med billeder fra jeres bil af løsningen.

Det er jo helt udelukket at det kan sidde en voksen imellem autostolene bagi, og man kan vel ikke montere autostolen i midten..
Tror nemlig ikke bilen har isofix.

Så hjælp... 8(

Hilsen Berit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2008

tasha33

hej berit
da vores var helt små havde vi dem begge i autostol som sad bagudvendt på bagsædet og den store i midten med hendes autostol,det har vi stadig deres stole er bare blevet større:). vi har en toyota avensis med airbag ved passagersiden. jeg har kørt fra jylland og til fyn og det gik godt. kan godt forstå at du vil have den lille foran, men ville jo være forfærdeligt hvis der skete noget.
knuz og held og lykke med fødsels når det er:)

Anmeld

17. august 2008

fam.4xc

vi har begge piger siddende bagi nu, Catrine i bagudvendt og Caroline i alm stol, men det er først nu vi er begyndt på det hvor Catrine selv kan snuppe sin sut og sådan hvis hun blir ked, ellers har Caroline siddet på forsædet sammen med far og mig bagi sammen med Catrine... men det går jo ik hvis I ik kan slå airbagen fra...

kram Camilla

Anmeld

18. august 2008

Anja

Vi har altid begge børn på bagsædet - nu begge med forudvendte/alm autostole. Når den 3. kommer til verden kommer han/hun også til at være på bagsædet. Vi har 3 punktseler til alle tre sæder bag i, så jo, der kan godt monteres en autostol i midten.

Vi har en chevolet nubira fra 2005 som er god rummelig.

Anmeld

18. august 2008

Pia

Hej..

vi har en skoda fabia compi.. Vi kan ikke slå airbagen fra foran med en nøgle, men på autoværksteder kan de gøre dte og det gælder i alle biler fik vi afvide..
Så da Lærke var lille sad hun foran ved den der kørte og nu sidder hun på bagsædet. Men nu er hun jo også en stor pige på 2 og sidder i en foranvent stol..
Vi har dog stadig vores airbag i passagersiden slået fra, da hun nogle gange sidder på forsædet hvis vi lige skal bruge pladsen bag i til noget.

Kh Pia.

Anmeld

18. august 2008

gda

Nu ved jeg ikke hvor gamle dine børn er, men her i huset er det Josephines ansvar at "passe" Magnus, når han sidder på bagsædet. Hun er 3½ år, og synes det er sjovt at passe lillebror.
Han sidder kun foran, når jeg er ude at køre alene.

Gitte, Josephine og Magnus

Anmeld

18. august 2008

Plysbjørnen

Rahmberg.dk skriver:

Vi har jo sådan en Hyundai Elantra Stationcar.
Årg. 1999/ 2000.
Selvfølgelig kan airbaggen IKKE slås fra ved passegersædet :@
Og det var bare slet ikke med i vores overvejelser at vi skulle have flere børn da vi købte den.

Og jeg mener jo klart det mest optimale er den lille foran i bagudvendt autostol, når man nu ind imellem skal køre alene med begge de små.

Så hjælp mig lige og fortæl hvad i andre har gjort..
Meget gerne med billeder fra jeres bil af løsningen.

Det er jo helt udelukket at det kan sidde en voksen imellem autostolene bagi, og man kan vel ikke montere autostolen i midten..
Tror nemlig ikke bilen har isofix.

Så hjælp... 8(

Hilsen Berit

Hvis ikke din Airbag kan slås fra... Så er der efter min mening kun 2 muligheder (hvis der er 2 voksne i bilen)... Det er det STØRSTE barn forest fremad vendt, det frarådes normalt men kan godt gå... og den mindste bagerst sammen med en voksen...

Alternativ er begge børn på bagsædet...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.