Æg udtagning overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. november 2010

AnneH

Så er jeg ved at være ovenpå igen.

Det var en helt anden oplevelse denne gang. Havde noget mere ondt, men det kunne lægen nu godt forstå, for der var mange rigtig store æg.

Og det blev vi lidt overrasket over, for i fredags mente de kun at de ville kunne få 3 æg ud også fik de f... 8!!! var helt rundt på gulvet og der kom en lille tåre frem eller to. Det er super dejligt.

Desuden var Peters sæd også bedre denne gang. Sidste gang var der 1 million og denne gang var den på 5 millioner!! Så der er jo også godt.

Så nu skal vi bare vente til på onsdag, hvor de så vil ringe og give os besked.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

otlitrom

Sikke nogle gode æg. Og mange af dem! Fedt!! Så må vi bare håbe de opfører sig som de skal, og deler sig fint, så du kan stå med to fine streger om 14 dage

Anmeld

15. november 2010

Kruse90

Jubii søøde
Hvor er det dejligt for jer.
Det må også være jeres tur meget SNART

Anmeld

15. november 2010

Lisbeth1985

Ihh, hvor er det skønt!! Tillykke med de mange flotte æg Jeg glæder mig til at høre, hvordan det kommer til at gå med det hele (det er jo min tur lige om lidt).. Kram fra Lisbeth

Anmeld

15. november 2010

ønskebørn74

AnneH skriver:

Så er jeg ved at være ovenpå igen.

Det var en helt anden oplevelse denne gang. Havde noget mere ondt, men det kunne lægen nu godt forstå, for der var mange rigtig store æg.

Og det blev vi lidt overrasket over, for i fredags mente de kun at de ville kunne få 3 æg ud også fik de f... 8!!! var helt rundt på gulvet og der kom en lille tåre frem eller to. Det er super dejligt.

Desuden var Peters sæd også bedre denne gang. Sidste gang var der 1 million og denne gang var den på 5 millioner!! Så der er jo også godt.

Så nu skal vi bare vente til på onsdag, hvor de så vil ringe og give os besked.

Hold op hvor er det bare dejligt at høre søde!! Håber i får en del i fryseren også!!! Kæmpe krammer!!!!

Anmeld

15. november 2010

AnneH

kitty skriver:

Sikke nogle gode æg. Og mange af dem! Fedt!! Så må vi bare håbe de opfører sig som de skal, og deler sig fint, så du kan stå med to fine streger om 14 dage

ja det håber jeg også. En masse til fryseren også et par stykker op på onsdag også en positiv test om 14 dage

Anmeld

15. november 2010

AnneH

Kruse90 skriver:

Jubii søøde
Hvor er det dejligt for jer.
Det må også være jeres tur meget SNART

Tak.

Ja det håber vi også.

dog stadig fingre for alle jer andre og håber at vi alle står med en baby i armene i 2011

Anmeld

15. november 2010

AnneH

Lisbeth1985 skriver:

Ihh, hvor er det skønt!! Tillykke med de mange flotte æg Jeg glæder mig til at høre, hvordan det kommer til at gå med det hele (det er jo min tur lige om lidt).. Kram fra Lisbeth

Tak.

Jeg skal nok give en up-date på onsdag om hvordan de har delt sig.

fingre for dig også

Anmeld

15. november 2010

AnneH

ønskebarn74 skriver:

Hold op hvor er det bare dejligt at høre søde!! Håber i får en del i fryseren også!!! Kæmpe krammer!!!!

Tak tak... Det håber jeg også.

for dig og din behandling

Anmeld

16. november 2010

håber snart det er os

super dejligt med de mange flotte æg og held og lykke håber virkelig den er der og bliver der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.