Til alle kagepigerne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. november 2010

VictorsMoar

Kære kagepiger.

Kan det betale sig rent økonomisk at lave en dåbskage selv, fremfor at få en konditor til det? Har ringet lidt rundt - og priserne ligger på omkring 30 - 50 kr. pr. person.  

Måske et dumt spørgsmål...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Fines mor

VictorsMoar skriver:

Kære kagepiger.

Kan det betale sig rent økonomisk at lave en dåbskage selv, fremfor at få en konditor til det? Har ringet lidt rundt - og priserne ligger på omkring 30 - 50 kr. pr. person.  

Måske et dumt spørgsmål...

Ja det syntes jeg jo;-)

Anmeld

15. november 2010

VictorsMoar

Fines mor skriver:

Ja det syntes jeg jo;-)

Hvor stor er besparelsen? Og kan det betale sig at kaste sig ud i, når jeg er nybegynder.

Anmeld

15. november 2010

Snefnug1984

VictorsMoar skriver:

Hvor stor er besparelsen? Og kan det betale sig at kaste sig ud i, når jeg er nybegynder.

Prisen afhænger jo af så meget, når man selv laver den: Hvor mange skal man lave til, vil man selv bage bunde eller købe dem, hvilken fyld skal der i osv. Fyldet varierer jo meget i pris, alt efter hvad man vil have i

Anmeld

15. november 2010

VictorsMoar

SolsikkeBlomst skriver:

Prisen afhænger jo af så meget, når man selv laver den: Hvor mange skal man lave til, vil man selv bage bunde eller købe dem, hvilken fyld skal der i osv. Fyldet varierer jo meget i pris, alt efter hvad man vil have i

Ja, det er selvfølgelig rigtigt nok

Det er til 80 personer.

Bunde købes.

Jeg tænker chokolade og noget hindbær creme.

Hvad tror du så ca. i pris...?

Anmeld

15. november 2010

Snefnug1984

VictorsMoar skriver:

Ja, det er selvfølgelig rigtigt nok

Det er til 80 personer.

Bunde købes.

Jeg tænker chokolade og noget hindbær creme.

Hvad tror du så ca. i pris...?

Pyhh det var mange

Jeg lavede en kage til 65 med 2 slags fyld (trøffelcreme og appelsinmousse) og jeg købte ind for ca. 600 kr. Og jeg bagte kagerne selv. Derudover skal du jo så også have pynt Så jeg vil sige, at du nok skal regne med ca. 1000 kr. Så er du på den sikre side

Anmeld

15. november 2010

VictorsMoar

SolsikkeBlomst skriver:

Pyhh det var mange

Jeg lavede en kage til 65 med 2 slags fyld (trøffelcreme og appelsinmousse) og jeg købte ind for ca. 600 kr. Og jeg bagte kagerne selv. Derudover skal du jo så også have pynt Så jeg vil sige, at du nok skal regne med ca. 1000 kr. Så er du på den sikre side

Mmm ja, det er jo næsten halvdelen der er at spare... Åh bliver nu i tvivl om jeg overhovedet tør kaste mig ud i det.

Har du øvet dig længe..?

Anmeld

15. november 2010

bonnie81

hejsa jeg kastede mig ud idet men det var ik så meget for at spare mere fordi jeg synes det ku være sjovt at vi selv havde lavet kagerne vi lavede så alt for meget og ved ik helt hvad det kostede men hvis du har lyst og overskud til det kan jeg kun sige det er sjovt

hilsen bonnie

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. november 2010

Laila T

Jeg lavede denne chokoladekage med tobleronecreme og pynt til min veninndes barnedåb. Dette var min første kage

Men vil også sige lyt til din mave.... har du overskud eller vil det gå ud over pus. For så er det ikke pengene værd at gøre det selv

Håber i får en god dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. november 2010

misslea

Laila T skriver:

Jeg lavede denne chokoladekage med tobleronecreme og pynt til min veninndes barnedåb. Dette var min første kage

Men vil også sige lyt til din mave.... har du overskud eller vil det gå ud over pus. For så er det ikke pengene værd at gøre det selv

Håber i får en god dag

Den er fandme flot, hvis det er din første kage... JØSSES

Hatten af for dét...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.