Til alle kagepigerne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. november 2010

VictorsMoar

Kære kagepiger.

Kan det betale sig rent økonomisk at lave en dåbskage selv, fremfor at få en konditor til det? Har ringet lidt rundt - og priserne ligger på omkring 30 - 50 kr. pr. person.  

Måske et dumt spørgsmål...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Fines mor

VictorsMoar skriver:

Kære kagepiger.

Kan det betale sig rent økonomisk at lave en dåbskage selv, fremfor at få en konditor til det? Har ringet lidt rundt - og priserne ligger på omkring 30 - 50 kr. pr. person.  

Måske et dumt spørgsmål...

Ja det syntes jeg jo;-)

Anmeld

15. november 2010

VictorsMoar

Fines mor skriver:

Ja det syntes jeg jo;-)

Hvor stor er besparelsen? Og kan det betale sig at kaste sig ud i, når jeg er nybegynder.

Anmeld

15. november 2010

Snefnug1984

VictorsMoar skriver:

Hvor stor er besparelsen? Og kan det betale sig at kaste sig ud i, når jeg er nybegynder.

Prisen afhænger jo af så meget, når man selv laver den: Hvor mange skal man lave til, vil man selv bage bunde eller købe dem, hvilken fyld skal der i osv. Fyldet varierer jo meget i pris, alt efter hvad man vil have i

Anmeld

15. november 2010

VictorsMoar

SolsikkeBlomst skriver:

Prisen afhænger jo af så meget, når man selv laver den: Hvor mange skal man lave til, vil man selv bage bunde eller købe dem, hvilken fyld skal der i osv. Fyldet varierer jo meget i pris, alt efter hvad man vil have i

Ja, det er selvfølgelig rigtigt nok

Det er til 80 personer.

Bunde købes.

Jeg tænker chokolade og noget hindbær creme.

Hvad tror du så ca. i pris...?

Anmeld

15. november 2010

Snefnug1984

VictorsMoar skriver:

Ja, det er selvfølgelig rigtigt nok

Det er til 80 personer.

Bunde købes.

Jeg tænker chokolade og noget hindbær creme.

Hvad tror du så ca. i pris...?

Pyhh det var mange