invitationer til barnedåb- nogle idéer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.384 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. november 2010

Kløver

Jeg vil gerne allerede nu starte på at lave invitationerne til barnedåben, som vi holde midt i maj, og vi ved jo ikke hvad kønnet bliver før barnet er født, har termin 3 marts

Grunden til jeg vil lave dem, er ejg ved jeg ikke har så god tid til det, når barnet er her, så vil jo gerne være lidt på forkant, og lave så meget som muligt allerede nu.

Har i nogle idéer og hvad gjorde i andre ang invitationer osv til dåben, vil meget gerne høre fra jer som ikke vidste barnets køn, før fødslen, og i andre er også velkomne til at komme med gode idéer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

BabyMus

Jeg tænkte på noget med en lille bamse eller en stork. Så kan man bruge den til både pige og dreng. Og så hvis man gerne ville ha noget farve på, kan man jo altid lige tilføje den sidste detalje i lyserød eller lyseblå efter h*n er født. (:

Man kan også lave noget med et billede på, og så bare lave den hvid og så kunne man også putte noget farve på når man ved om det skal være det ene eller det andet. F.eks. en lille sløjfe, hjerte eller noget i den stil. Men det kræver jo så bare at man alligevel skal bruge noget tid efter barnet er kommet, hvis man skal have et billede eller farve på.

Det var bare den tanke jeg fik. (:

Anmeld

15. november 2010

Kløver

BabyMus skriver:

Jeg tænkte på noget med en lille bamse eller en stork. Så kan man bruge den til både pige og dreng. Og så hvis man gerne ville ha noget farve på, kan man jo altid lige tilføje den sidste detalje i lyserød eller lyseblå efter h*n er født. (:

Man kan også lave noget med et billede på, og så bare lave den hvid og så kunne man også putte noget farve på når man ved om det skal være det ene eller det andet. F.eks. en lille sløjfe, hjerte eller noget i den stil. Men det kræver jo så bare at man alligevel skal bruge noget tid efter barnet er kommet, hvis man skal have et billede eller farve på.

Det var bare den tanke jeg fik. (:

Tak for bud Har været på biblioteket og fandt nogle bøger, så vil se om jeg også kan hente noget inspiration deri, tænkte jeg evt kunne bruge forårsfarver, når barnedåben nu skal holdes midt i maj

Anmeld

15. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg har på et tidspunkt lavet et kort at lysegul papir med blomster- hulmønstret blondepapir ovenpå. Det var til en dåbsgave, og blev ret fint.

Jeg elsker lysegul og lysegrøn. Og de kan jo bruges sammen, og til begge køn.

Anmeld

15. november 2010

oerbaek

Jeg lavede en sutteflaske, den kan da også bruges til begge køn

Anmeld

1. december 2010

Laila T

www.sweet-design.dk

hun har rigtig mange søde og flotte ting til barnedåb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.