ØV!!!! Negativ test efter en hård omgang IVF (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.816 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. november 2010

AnneP

Øv så kom svaret!!!  NEGATIV.

Syntes ellers jeg havde været igennem alt hvad der kunne ske denne gang....

Det startede med en hård omgang ægudtagning, hvor min livmoder var i vejen så der måtte skubbes og trykkes på maven imens.. AV!

Så havde de svært ved at stoppe blødningen efterfølgende!

Derefter gik det fint tors fik jeg 1 æg op g 2 i fryseren! gik på job fredag, havde en plan der var tilpasset de begrensninger jeg havde fået fra klinikken, en god rolig weekend, og arbejde mandag, hvor jeg var kaldt til en fraværs samtale, (min arbejdsgiver ved hvad vi er igang med og har fået ALT afvide) trr samtalen vil handle m hvordan det går osv, men ca 30sek inde i samtalen får jeg afvide at de vil fyrer mig!!! TAK FOR LO*T!!!

er gået til fagforeningen, og nu må vi se hvad der sker!!!

Som om det ikke var nok, vågnede jeg kl 5 tors morgen med voldsmme smerter g blev indl med en overstimulering... Come on!! var indl 1½døgn og kom hjem til weekenden med ordre om at tage den med ro. så det har jeg gjort!

Og nu den negative test!!! Håber virkelig universet er færdig med at smide dårligdom efter mig!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

<3

Meget ulykkeligt og uheldigt! men du har to gode æg endnu!

Anmeld

15. november 2010

AnneH

puha.. først lige en kæmpe

Håber din fagforening kan hjælpe dig. Er du ikke blevet fortalt at der findes en §56 aftale, som man får af kommunen også får arbejdesgiver din løn refunderet. Håber virkelig at din fagforening kan hjælpe dig. Føler virkelig med dig.

Anmeld

15. november 2010

AnneP

AnneH skriver:

puha.. først lige en kæmpe

Håber din fagforening kan hjælpe dig. Er du ikke blevet fortalt at der findes en §56 aftale, som man får af kommunen også får arbejdesgiver din løn refunderet. Håber virkelig at din fagforening kan hjælpe dig. Føler virkelig med dig.

hej ja har en §56, så nu må vi se hvad der sker!!!

Havde bare håbet på lidt positivt i den her omgang!

Anmeld

15. november 2010

otlitrom

Øv hvor surt... Med det hele!! Jeg håber arbejdet kommer på bedre tanker, nu hvor fagforeningen kommer ind over! Og så håber jeg testen må blive positiv næste gang!!

Anmeld

15. november 2010

tb

sender dig lige et kæmpe

Anmeld

15. november 2010

Kruse90

øv hvor er det surt.

Kæmpe
fra mig. Det SKAL lykkedes. Det må snart være jeres tur

Anmeld

15. november 2010

CamillaValby

Ej det er jeg sku ked af at høre søde, jeg havde håbet såååååå meget for jer at den var der denne gang, for fanden altså

Du får et kæmpe

Skal lige hilse at sige at jeg kan se at du skriver at du har en §56, hvad er du ansat som? Jeg snakkede med min fagforening da jeg havde problemer med jobbet og var hele tiden bange for at blive fyret, min tillidsmand, gik til selve dansk metal som satte nogle advokater på, og de kom frem til at når man er i IUI eller IVF går du som værende gravid ergo de må ikke fyre dig. Prøv evt lige at nævne for fagforeningen at du kender en der har fået dette afvide.

Anmeld

15. november 2010

AnneP

CamillaValby skriver:

Ej det er jeg sku ked af at høre søde, jeg havde håbet såååååå meget for jer at den var der denne gang, for fanden altså

Du får et kæmpe

Skal lige hilse at sige at jeg kan se at du skriver at du har en §56, hvad er du ansat som? Jeg snakkede med min fagforening da jeg havde problemer med jobbet og var hele tiden bange for at blive fyret, min tillidsmand, gik til selve dansk metal som satte nogle advokater på, og de kom frem til at når man er i IUI eller IVF går du som værende gravid ergo de må ikke fyre dig. Prøv evt lige at nævne for fagforeningen at du kender en der har fået dette afvide.

er sosu ass i en kommune i midtjylland i hjemmeplejen, og foa er på sagen... så nu må vi se... ellers overvejer jeg faktisk at gå til medierne med det, for at få lidt fokus på!

Anmeld

15. november 2010

CamillaValby

AnneP skriver:

er sosu ass i en kommune i midtjylland i hjemmeplejen, og foa er på sagen... så nu må vi se... ellers overvejer jeg faktisk at gå til medierne med det, for at få lidt fokus på!

Jeg tror at FOA har det på samme måde. Skal have meldt mig ind hos dem igen.

Hvis du går til medierne, kommer jeg heeeeeeeeeeeeeeeeelt til jylland for at bakke dig op

Giver du mig ikke lige en update når de finder ud af noget? Skal starte på sosu ass. her om 14 dage så det ville være meget fedt at vide hvis der nu skulle være noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.