hvor langt var i henne da i fortalte nyheden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

973 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. november 2010

Store Baller

Hvor lang var i henne da i fortalte den dejlige nyhed.... til familie, arbejde, venner/veninder ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

LouiseNielsen

6 uger første gang 5 uger anden gang....

Ved godt mange venter til man er over de der 12-13 uger!

Men vi har haft behov for at dele vores glæde, ligesåvel som vi også ville have behov for støtte hvis det gik galt.... Og selvom man er over de 12-13 uger kan det jo stadig gå galt, så vi har ikke haft grund til at syntes det skulle holdes hemmeligt indtil da....

Anmeld

15. november 2010

Store Baller

LouiseNielsen skriver:

6 uger første gang 5 uger anden gang....

Ved godt mange venter til man er over de der 12-13 uger!

Men vi har haft behov for at dele vores glæde, ligesåvel som vi også ville have behov for støtte hvis det gik galt.... Og selvom man er over de 12-13 uger kan det jo stadig gå galt, så vi har ikke haft grund til at syntes det skulle holdes hemmeligt indtil da....

Vi tænkte helt på samme måde. Har dog kun sagt det til den tætteste famile - de andre sir vi det meget snart til  kan ikke vente....

Anmeld

15. november 2010

maria_wlt

Første gang var jeg i uge 13 og fortalte det faktisk kun fordi der var noget galt..

Nu er jeg i uge 19 i morgen og mange ved det ikke endnu (ingen FB tak )

Anmeld

15. november 2010

LouiseNielsen

Store Baller skriver:

Vi tænkte helt på samme måde. Har dog kun sagt det til den tætteste famile - de andre sir vi det meget snart til  kan ikke vente....

Forstår heller ikke helt hvorfor det skal holdes hemmeligt....

Men der er man jo så forskelligt...

Anmeld

15. november 2010

Gaia

Jeg var i begyndelsen af uge 5. Fortalte det dagen efter vi havde fundet ud af det til vores forældre, venner osv. Kunne ikke vente

Anmeld

15. november 2010

sarahb

Store Baller skriver:

Hvor lang var i henne da i fortalte den dejlige nyhed.... til familie, arbejde, venner/veninder ???

til arbejdet i uge 13 og til min familie var i uge 8 tror jeg for der kom mine forældre på besøg så havde lavet en kalender til dem, og så her i november var der billede af store bror hvor han havde en t shirt på hvor der stod jeg skal være storebror.

Anmeld

15. november 2010

Den lykkelige

Jeg var i uge 8 da vi fortalte det.. :-)

Vi ville have ventet, men jeg ringede til min chef og meldte mig syg pga MEGET kvalme.. Sagde så til hende det fordi jeg var gravid.. 
30 min efter havde min kærestes kollega (som er min chef's søn) sagt til min kæreste "Tillykke med det".. Vi blev skide sure på min chef over hun havde sagt det til sin søn.. Hvad kommer det ham ved og hvorfor har hun behov for at skulle rine til ham med det samme.. og han så endda foran alle de andre kollegaer siger "Tillykke med det"..
Min kærestes bror arbejder nemlig også i firmaet, så vi synes det var lidt trist hvis han fandt ud af det på den måde..  Såvi var lidt "nødt til" at fortælle det til familien.. selvom vi gerne ville have gået og hygget os lidt med tanken med hinanden..

Anmeld

15. november 2010

mathildemb

Jeg tror, jeg var ca. 8 uger henne, da jeg fortalte det til min nærmeste familie og venner. Resten fik det at vide efter 12. uge.

Jeg fortalte det på mit arbejde omkring 10. uge, fordi jeg mistede sidst jeg var gravid, og derfor gerne ville have, de skulle vide det fra starten hvis der skulle ske noget igen. Og så kunne de også bedre tage forstå, hvorfor jeg hele tiden skulle ud og kaste op

Anmeld

15. november 2010

Happiness

Vi fortalte det til mine forældre dagen efter jeg stod med testen. Kærestens forældre fik det afvide ugen efter (vi ville fortælle det personligt, og skulle først derop der )

Jobbet og nære venner fik det afvide i uge 6. Og herefter blev det skrevet på facebook til alle andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.