Hvis man gerne vil have nummer 3..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. august 2008

Heidi.

Hej Piger:)

Sagen er den at vi gerne vil have et barn mere på et tidspunkt. Jeg er under uddannelse, og er først færdig til Marts, så det bliver først der efter.:-o
Vi bor i en 3 værelses lejlighed på 92 kvm. Vores 2 piger deler værelse, uden problemer. Deres værelse er næsten 20 kvm stort. Vi kommer nok ikke til og flytte foreløbig da boligmarkedet er temmeligt usikkert.
Hvis vi stadig bor her når nummer 3 kommer, så ville vi sikkert kunne sove i stuen, og på den måde ville vi have et ekstra værelse.;)

Det jeg tænker meget på er om man kan bo i en 3 værelses med 3 børn. Altså i princippet kan man vel godt ikke? Det er der jo andre der gør, men jeg sprkulere bare meget over det..(?)

Jeg kunne rigtig godt tænke mig og hører jeres mening om dette og jeres erfaring:)

Kh Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2008

Pia.

Ja selvfølgelig kan I det... det første halve til hele år sover den lille jo hos jer og hvis du først skal være gravid i marts 2009 så føder du i slutningen af 2009 og først i slutningen af 2010 skal I tænke på at I skal bruge mere plads der kan boligmarket jo se helt anderledes ud...

ellers kan alle 3 børn da dele soveværelse - de skal jo kun sove der og lege hvis de har lyst til det...

Tror ikke det bliver noget problem for jer....

Knus fra Pia.

Anmeld

17. august 2008

moniquesmor

jeg synes nu godt man kan..
i en del år bode vi 3børn i en 3v. hvor min mor og far sov i stuen.. der kom først problemer da vi blive meget ældre..

men når man tænket tilbage til den gang min far var barn (50år på tirsdag)
så bode man ofte mange børn på 1v. og min far have 6søsken som i mange år bode på samme værelse først da de flyttet til amager af de bliv delt op på 2v.

så jeg synes det er helt okay..
er jo ens ejet valg der kan ikke komme nogle og sige af det er forkert..

Anmeld

17. august 2008

pusling30

Hej Heidi..
Jeg bor i en 3 værelses med mine 3 drenge, og de deler værelse, da de faktisk kun sover derinde og ellers leger i stuen sammen med mig.
Det fungerer fint for mig.. så det skal du ikke have det dårligt med..
Jeg ønsker dig og din familie held og lykke fremover.
Knus Anja mor til 3 drenge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.