Hej piger, jeg har brug for at høre hvordan i ville have det hvis i stod i min situation.
Jeg blev opsagt fra mit arbejde for et par måneder siden, og har sidste dag d. 31/12 - træls, men sådan er livet jo. 
Samtidig er vi blevet henvist til en gynækolog, første undersøgelse d. 1/12, med henblik på behandling, da min mands sædtal er dårlige.
Nu er jeg så så heldig, at jeg har været til samtale for et ok job (læs ikke drømmejob) og er blevet tilbudt stillingen - med start dato d. 1/12. Han gjorde meget ud at ved samtalen at poientere at han ønskede kun faste stabile medarbejdere, og var ikke glad for alt for meget fravær. Hmm lidt svært for mig at love, når jeg jo godt ved at vi skal til at starte på behandling, og forhåbentligt med positivt resultat = barsel! 
Fedt jeg har fået et job!!!! 
Men nu er det så bare at jeg er slet ikke glad - jeg har en stor knude i maven, og føler bare at jeg kunne sætte mig til at tude for vildt.
Hvorfor er jeg nu ikke glad, når jeg har fået tilbudt et job. 
Jeg er total forvirret, og føler mig utrolig stresset og usikker. Jeg hader at lyve, og vil jo være nødt til at bede om en fridag, den dag jeg burde have første arbejdsdag, da det er der vi skal til første samtale med gynækologen.
Er det noget pjat med mig? og burde jeg bare være lykkelig? Eller er det ok at jeg faktisk ikke er glad og bare føler mig pisse ulykkelig og stresset over at skulle starte op med to så store ting i livet på samme tid?
Knus den forvirrede - og tak fordi du tog dig tid til at læse min underlige tanker.
Anmeld