Erfarringer søges - rejseseng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.069 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. november 2010

LISBETH:-)

Er der nogen der kender noget til denne rejseseng:

http://www.lillebi.dk/sovetid/deryan-junior-rejseseng-gul.ashx

Hot or not?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

L-Mortil3

lisbeth2910 skriver:

Er der nogen der kender noget til denne rejseseng:

http://www.lillebi.dk/sovetid/deryan-junior-rejseseng-gul.ashx

Hot or not?

Nu har jeg ikke erfaringer med den, men den ser da smart ud, jeg fik dog aaaaaldrig i livet Liam til at sove i den

Han har en ganske normal rejseseng (Den der bliver helt kompakt og firkantet)

Anmeld

15. november 2010

twinboys

Wauuuuuuuuuuuw den er fed... og kær

Anmeld

15. november 2010

Line&Liam skriver:

Nu har jeg ikke erfaringer med den, men den ser da smart ud, jeg fik dog aaaaaldrig i livet Liam til at sove i den

Han har en ganske normal rejseseng (Den der bliver helt kompakt og firkantet)

Tænker bare at hvis hun lærer det fra starten (hun er 6 mdr) så vil hun nok gerne sove i den. Vi har også den alm. men synes den fylder meget når vi i forvejen skal have udstyr med til 2 små børn og så har vi oplevet at vores store datter steg ud over den (inden hun kunne komme ud af tremmesengen) og det var altid med hovedet først :-(

Anmeld

15. november 2010

L-Mortil3

lisbeth2910 skriver:

Tænker bare at hvis hun lærer det fra starten (hun er 6 mdr) så vil hun nok gerne sove i den. Vi har også den alm. men synes den fylder meget når vi i forvejen skal have udstyr med til 2 små børn og så har vi oplevet at vores store datter steg ud over den (inden hun kunne komme ud af tremmesengen) og det var altid med hovedet først :-(

Oookay det er til den mindste

Jamen så tror jeg da sagtens man kan vende dem til det, for den er da immervæk noget mere handy at have med rundt

Anmeld

15. november 2010

Line&Liam skriver:

Oookay det er til den mindste

Jamen så tror jeg da sagtens man kan vende dem til det, for den er da immervæk noget mere handy at have med rundt

Ja, jeg tænker at baby modellen for hurtigt bliver alt for lille selvom hun kun er 6 mdr men hun vejer allerede 12 kg og er 73 cm lang så tror vi får glæde af junioreren længere.

Anmeld

15. november 2010

Maja88

den er da bare super handy

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.