Ondt i underlivet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. november 2010

C-Posey

Jeg oplevede her i weekenden, at jeg var ude og gå, så pludselig får jeg sådan nogle stik/jag i underlivet, som om jeg skal til og have min mens. Det samme skete i nat, jeg havde været oppe på toilettet og da jeg kommer ind og ligge igen er det igen som om skal til at have min mens, altså følelsen af det!?

Kan nogen komme med et bud på hvad det kan være? Er det bare min krop der er ved at forberede sig på den snart kommende fødsel?

Jeg er idag 35+1  så fødslen er jo ikke såååå langt herfra endnu

Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

fif

C-Posey skriver:

Jeg oplevede her i weekenden, at jeg var ude og gå, så pludselig får jeg sådan nogle stik/jag i underlivet, som om jeg skal til og have min mens. Det samme skete i nat, jeg havde været oppe på toilettet og da jeg kommer ind og ligge igen er det igen som om skal til at have min mens, altså følelsen af det!?

Kan nogen komme med et bud på hvad det kan være? Er det bare min krop der er ved at forberede sig på den snart kommende fødsel?

Jeg er idag 35+1  så fødslen er jo ikke såååå langt herfra endnu

Camilla

Sådan har jeg det også, næsten hver dag! Så ja, tror bare det er kroppen der forbereder sig til den kommende dag  

Fie 38+1

Anmeld

15. november 2010

Silas&Mille

Sådan har jeg det også jævnligt, specielt når jeg har været ude at gå eller når jeg vender mig for hurtigt rundt i sengen.

Tror der er kroppens forberedelser til fødslen og ligamentsmerter i en kombination

Jeg er 32+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.