Lige efter NF scanning - billeder<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.452 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. november 2010

betiinsen

Så er der billeder af trolden, som hoppede rundt og var svær at fange, og så af min mave der allerede buler en del

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

betiinsen

ups her..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. november 2010

SoffiLine

hvor er billederne 

Anmeld

15. november 2010

SoffiLine

Nøj hvordan har du kunne holde det skjult med den store mave ? 

Anmeld

15. november 2010

betiinsen

fik dem ikke lige vedhæftet..

Kunne jeg faktisk heller ikke rigtigt de sidste par uger.. havde løst tøj på.. men der var en del der fandt ud af det.. hehe..

Anmeld

15. november 2010

SoffiLine

betiinsen skriver:

fik dem ikke lige vedhæftet..

Kunne jeg faktisk heller ikke rigtigt de sidste par uger.. havde løst tøj på.. men der var en del der fandt ud af det.. hehe..

man kan hvertfald ikke undgå at se det, men flot mave 

Anmeld

15. november 2010

VNB

nååårh hvor er det en cute lille bebs!

dejligt at NF gik godt og at der er så meget gang i den lille! Så kan du rigtig glæde dig til du begynder at kunne mærke den lille krudt ugles spark!

Og ja du har da allerede en rigtig fin mave! den skal nok ende med at blive stor og smuk!

Anmeld

15. november 2010

betiinsen

nej tror jeg heller ikke længere.. hehe.. tak søde.. og I lige måde, så også dine fine billeder

Anmeld

15. november 2010

betiinsen

VNB skriver:

nååårh hvor er det en cute lille bebs!

dejligt at NF gik godt og at der er så meget gang i den lille! Så kan du rigtig glæde dig til du begynder at kunne mærke den lille krudt ugles spark!

Og ja du har da allerede en rigtig fin mave! den skal nok ende med at blive stor og smuk!

Tusind tak - ja tror også jeg bliver stor.. det hele sidder ihvertfald på maven indtil videre..

Ja glæder mig også vildt til at mærke den sparke osv.. det må være en sjov følelse..

Anmeld

15. november 2010

VNB

betiinsen skriver:

Tusind tak - ja tror også jeg bliver stor.. det hele sidder ihvertfald på maven indtil videre..

Ja glæder mig også vildt til at mærke den sparke osv.. det må være en sjov følelse..

ja det sidder rigtig rigtig pænt på dig!

Mit har også kun sat sig lige præcis på maven hele vejen igennem graviditeten, bagfra kan man slet ikke se at jeg er gravid (i 9 måned! ), så krydser fingre for at du får det lige sådan.

Ja det er fantastisk at mærke liv!!! jeg glemmer aldrig den første gang jeg mærkede det (i uge 16), og har været så heldig at mærke det hver dag siden! Så er man bare glad og rolig fordi at man på den måde hver eneste dag bliver forsikret om at den lille har det godt derinde  Og nu her i 37 uge, kan man få fat i både fødder, ben og numsen! Det er ret SYRET!

Glæd dig til det hele! Jeg kan nogle gange blive helt "ked af" at jeg snart ikke skal være gravid mere... men på den anden side så blir det jo også endnu mere fantastisk at få den lille baby ud til os!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.