mange og kraftige plukveer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.104 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. november 2010

Sabine...!

ja det er lige hva min krop producer...

jeg har næsten ikke sovet i nat på grund af det fordi det bider sådan i lænden på mig... helt ned i balder og lår..

nogle med erfarringer ..?

og hva kan jeg gøre ved det... ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

CA

Sikker på det er plukveer? Iskiasnerven sidder lige under lænden. Hvis den bliver trykket, kan det gøre ondt ned i balden og helt ned i tæerne og også op over lænden... Plukveer burde jo sidde på maven

Anmeld

15. november 2010

DK

Altså regel nummer et er jo at plukveer IKKE er farlige, men at de dog IKKE må gøre ondt!

Så hvis jeg var dig ville jeg da ringe til din JDM konsultation og høre om de kan se dig i dag, eller om du skal ringe direkte til fødegangen og blive tjekket! Alle mine veer sad i lænden. Der er jo ikke så længe til du har termin, du må være lige omkring de 37+0? Og så kan det jo være at det er veer? Jeg fødte selv som førstegangsfødende en dejligt stor pige på 3550 gram og 53 cm. da jeg var 37+4!

Anmeld

15. november 2010

Sabine...!

Carina87 skriver:

Sikker på det er plukveer? Iskiasnerven sidder lige under lænden. Hvis den bliver trykket, kan det gøre ondt ned i balden og helt ned i tæerne og også op over lænden... Plukveer burde jo sidde på maven

er helt sikker på at det er plukveer... for det sidder bestemt også i maven /skridtet..

smerterne er bare værst omme i lænden...

har haft lidt problemer med min iskis så ved godt hvordan det mærkes... 

Anmeld

15. november 2010

Sabine...!

DK skriver:

Altså regel nummer et er jo at plukveer IKKE er farlige, men at de dog IKKE må gøre ondt!

Så hvis jeg var dig ville jeg da ringe til din JDM konsultation og høre om de kan se dig i dag, eller om du skal ringe direkte til fødegangen og blive tjekket! Alle mine veer sad i lænden. Der er jo ikke så længe til du har termin, du må være lige omkring de 37+0? Og så kan det jo være at det er veer? Jeg fødte selv som førstegangsfødende en dejligt stor pige på 3550 gram og 53 cm. da jeg var 37+4!

har haft ringet der ind... og de ville i kke så mig fordi de ikke var reaglmæssige... fordi så var det bare plukveer også kunne de ikke gøre noget ved dem alligevel...

jeg skulle bare tage noget smerte stillende og prøve at slappe af...

Anmeld

15. november 2010

quar20

Kravlenissen10-12-10 skriver:

har haft ringet der ind... og de ville i kke så mig fordi de ikke var reaglmæssige... fordi så var det bare plukveer også kunne de ikke gøre noget ved dem alligevel...

jeg skulle bare tage noget smerte stillende og prøve at slappe af...

Hmm mærkeligt det kan jo også være en blærebetændelse..!! Der kan plukveerne være noget så skrækkelige..!! ved mine sidste 6 * blærebetændelse har jeg "kun" kunnet mærke det på mine plukveer..!!

Så ring til lægen og få dem til at undersøge din urin..!!

Anmeld

15. november 2010

Angelspot

quar20 skriver:

Hmm mærkeligt det kan jo også være en blærebetændelse..!! Der kan plukveerne være noget så skrækkelige..!! ved mine sidste 6 * blærebetændelse har jeg "kun" kunnet mærke det på mine plukveer..!!

Så ring til lægen og få dem til at undersøge din urin..!!

Kan en blærebetændelse godt fremprovokere plukveer?

Anmeld

15. november 2010

quar20

Angelspot skriver:

Kan en blærebetændelse godt fremprovokere plukveer?

Jep og de kan være RIGTIG kraftige og de kan bide noget så voldsomt at man tror det er veer...!! Det har jeg levet med god og vel 12 uger sammenlagt..!!

Så ja - de fleste gravide mærke ikke en svie når de tisser, hvis de har blærebetændelse.. Tit mærke de det ved tiltage og meget kraftige plukveer.

Anmeld

15. november 2010

Angelspot

quar20 skriver:

Jep og de kan være RIGTIG kraftige og de kan bide noget så voldsomt at man tror det er veer...!! Det har jeg levet med god og vel 12 uger sammenlagt..!!

Så ja - de fleste gravide mærke ikke en svie når de tisser, hvis de har blærebetændelse.. Tit mærke de det ved tiltage og meget kraftige plukveer.

Hmm det må jeg have undersøgt, har haft mange plukveer de sidste dage, plus lidt andre gener. Men det svier nemlig ikke, så har ikke tænkt over det før jeg så det her indlæg. Så mange tak for tip, det vil jeg have set nærmere på så!

Hvad er bahndling for det når man er gravid?

Anmeld

16. november 2010

quar20

Angelspot skriver:

Hmm det må jeg have undersøgt, har haft mange plukveer de sidste dage, plus lidt andre gener. Men det svier nemlig ikke, så har ikke tænkt over det før jeg så det her indlæg. Så mange tak for tip, det vil jeg have set nærmere på så!

Hvad er bahndling for det når man er gravid?

Ja altså de fleste gravide opdage først blærebetændelse ved at ens plukveer tager til, og kan blive meget kraftige - så du må til lægen og få det undersøgt..!!

Som gravid får du en pillekur der varer 6 dage..!! Det er ihvertfald hvad jeg har fået HVERGANG, og hvis din infektion er ALT for høj i tal osv - så kan det blive nødvenligt at få medicin igennem drop - men det sker ikke så tit igen..

Og når man så er færdig med behandlingen er det MEGET VIGTIGT at man når behandlingen er afsluttet får tjekket sin urin igen for at se om kuren har virket..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.