bondepigen skriver:
Jeg har nu sagt til DP-pædagogen, at jeg ikke føler mig tryg ved at sende Emma afsted til hendes DP'er, da jeg mest af alt tænker at der er dårlig kemi mellem dem... Og jeg synes altså det er synd, hvis Emma ikke har det godt, hvor hun er...
Derfor går hun igang med at undersøge, hvor Emma kan komme hen...
Jeg havde håbet hun kunne komme til én bestemt i gruppen, som jeg kender fra da jeg var barn...men hun er netop blevet tildelt et fjerde barn, så hun har ikke plads... Øv øv, bare jeg havde været tidligere ude.
To andre fra gruppen, som jeg kender en smule til fordi, Emma har været der før i gæstepleje har heller ikke plads, så ved slet ikke om hun kan komme til en i gruppen. Men min niece er DP'er, så vil da gerne lige forhøre hende lidt om dem hun kender, men hun er bare stadig indlagt efter en tvillingefødsel, hvor hun mistede 3½ ltr blod... så ved ikke lige om jeg kan komme til det... vil jo helst heller ikke trænge mig på, da de helt sikkert har nok at se til pt...
Man burde få en liste udleveret om, hvem der er DP'ere i byen, for så kan det jo være man kender lidt til dem alligevel, når man ser navnene...
Hmm, er lidt øv over hele situationen, for hvad hvis det ikke gør mig mere tryg, at sende hende et andet sted hen?!
jeg håber SÅ meget at i får en god plads.... hvor både Emma og du er trygge!